ribbers Skrevet November 22, 2007 Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 har en 2.0 16v competition 94mod. bakker på 1100rpm og ugjamt, men største problemet er at den mister dra kraften etter 4000rpm. akkurat som om den butter litt i mot, og det blir verre når motoren er skikkelig varm. hva kan være Årsaken??. har målt bensintrykket og det holder seg på 6,1bar heletiden, selv når jeg mister drakraften.nye plugger er det og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet November 22, 2007 Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 mulig den ikke forskyver tenning? sjekka kompresjon eventuelt? kontrollert dyser? skulle hadd litt mere info om motoren. tenning/motorstyring osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 6,1 bar? synes det høres litt mye ut jeg... sjekk trykkregulator for bensinsystemet og vacuumslanger til denne. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 kommer alt an på hva pumper greier og hvilket trykk den er oppsatt for. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ribbers Skrevet November 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 den skal ligge mellom 6.1 og 6.9 bar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kicke Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 Er det ikke luft mengdemålern da? normalt at den stoppe på 4000 r/min om den e ødelagt. Har en liggandes om du vil prøve. Sinnsykt mye problemer med competitionmotoren! Sliter som faen enda jeg også selv om jeg har bytta nesten alt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 har ikke merket noen problemer med motoren min,eneste er at den bruker littegrann med olje,og km standen er nå på ca 260k Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kicke Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 har ikke merket noen problemer med motoren min,eneste er at den bruker littegrann med olje,og km standen er nå på ca 260k Motoren går nå bra den egentli, men det er alt anet elektronikk rundt om på motoren som går. bruker minimalt med ojle min motor hvertfall. men ting som tempfølere og ting det står bosch på e det utrolig mye problemer med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg