ole180 Skrevet November 22, 2007 Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 Heisann, for ei stund si så snakte eg om å kjøpe meg ei trutrack fra US and A, men saken er den at på den som eg har fonne meg står det "Detroit locker", den eg skal ha er jo "Eaton Detroit Truetrac" men begge disse to står på sama siå, http://store.summitracing.com/partdetail.asp?autofilter=1∂=DTL%2D912A588&N=700+115&autoview=sku så eg lure på om det er denne? også skal eg jo bestille denna saken og, men finne jo ikkje den handlevognå deiras:P trykke add to cart, men finne ikkje ut av koss eg komme meg til kassen, sikkert eg som bare er blinde, men så er eg heller ikkje nåken hylar i engelsk:drunk: Siter Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keltern Skrevet November 22, 2007 Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 Ang. bestillingen, så har du checkout oppe til venstre.. :) Og her er utvalget rundt emnet Eaton Detroit Truetrac. Link Siter '90 Audi Coupe Quattro aka problembarnet 1 ny feil på bilen = 1 erfaring rikere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole180 Skrevet November 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 okay, fant handlevognå nå, men den som du fant fram er ein masse forskjellige, men er det bare ein som passer i volvo sine bakasklinger? slik at det er den som eg har fonne fram der? Dana 30? Siter Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keltern Skrevet November 22, 2007 Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 Hehe! Du må ikke spørre meg om hva som passer i Volvo, jeg bare ga deg det de hadde med tilnavnet Eaton Detroit! :) "Jammen.. Jeg er da ingen mekaniker!" :P Men det hørtes kjent ut dette med Dana 30 ja! :) Siter '90 Audi Coupe Quattro aka problembarnet 1 ny feil på bilen = 1 erfaring rikere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole180 Skrevet November 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 okey, takker vertfall for raskt svar:) Siter Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MazdaPowah_ Skrevet November 22, 2007 Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 Er den som du linket til i første post som er rett ja:) Er vertfall den som er i akslingen min nå ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keltern Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 Hvordan funker det på vinterføre egentlig? Og hvor mye låser/bremser truetrac'n forresten? :) Siter '90 Audi Coupe Quattro aka problembarnet 1 ny feil på bilen = 1 erfaring rikere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MazdaPowah_ Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 Hvordan funker det på vinterføre egentlig? Og hvor mye låser/bremser truetrac'n forresten? :) Her har ikke komt så mye snøv så jeg har ikke fått testet den skikkeli på vinterføre ennå :P litt forsiktig på gasspedalen så skal det vel gå fint:) hvor mye den låser er jeg ikke sikker på..vertfall nok til å leke seg på asfalt med :) Kan ikke sammenligne åpen diff med dette:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 er litt småekkel på snøføre egentlig, da det skal litt til å rive hjulene fra hverandre, i sving og sånn..men er helst om en skal 90grader+ i rundkjøringer en merker det..men dette går HELT fint sålenge en er tar det litt rolig om en ikke VIL sladde rundt.. anbefaler deg å ikke låne bilen til mor/far eller hvemsomhelst, for det nytter ikke å kjøre som vanlig bil..men som sagt, er en klar over det, og er obs, er den meget kjørbar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg