Sandemann Skrevet November 22, 2007 Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 Hei Lurer på om man kan bytte bare noen av knappene i klimaanlegget eller må man bytte hele saken. Den ene auto knappen og den ved siden av den er slitte og det lyser rødt nesten over hele. Er jo ikke noe pes, men hvis man kan skifte dem, så gjør jeg det:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet November 22, 2007 Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 Jeg har ingen aning, men du kan jo spør din lokale Audi-forhandler. :) Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandemann Skrevet November 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 Da får jeg gjøre det:-) Tenkte kanskje noen av dere audifile folka har vært borti det:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet November 22, 2007 Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 Hehe... Ja, lov å spørre! :) Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg