chiller Skrevet Desember 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 (låner bilde av chiller. Si ifra om du vil ha det fjernet) Syns det var en utrolig fin bil på bildet ja, og så matcha jo skiltnummeret også farlig godt opp mot mitt ;) Går bra at du bruker bilde ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Desember 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 Joda, bilen din er ikke så værst den, må jeg si.. :) Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw e34 Skrevet Oktober 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Hmm, Så vidt jeg har erfart, så sitter disse releene under baksetet på v. side, på alle 520,ene. Jeg har heller ikke sett noe deksel over disse. Dersom det er en E 34..? så har alle de bilene jeg har vært borti en samling releer der. (ligger åpent til når sitteputen er tatt vekk) Dersom dette er flyttet på i din bil?? så er den vel ombygd da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 jeg hadde heler ingen releer under setet på min gamle 520... der satt dog også batteriet i motorromet... mens på 525 min satt alt under setet ... sjekk bakskjermen du... i bagasjerommet så kanskje du finner noen releer der ... sjekk i skjermen baki bag Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg