boost- Skrevet November 22, 2007 Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 hei, har ein vinterbil golf 1 c 83 mod. var litt uheldig når eg monterte cd spiller. å koble noen kabler ilag. so det svei litt kabler. har fått byttet di vi såg noko gale med. men no virker ikkje blinklyset. det lyser inni dash`n grønt. so den virker. tok ut rele å sette strøm på det å da klikka det.. men den kan kansje mangle styre strømmen? samtidi som eg mekka på litt so kom eg bort/ sleit ut nødblink brytaren.. noen som har ny nødblinkbryter? å eit rele? mvh Lennart Siter boost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuffer`n Skrevet November 22, 2007 Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 har hatt akuratt samme problemet, da var det sikringen som hadde gått. sjekk den! Siter Det umulige tar bare litt lenger tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet November 22, 2007 Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 jeg fikk det slik i min cab.. jeg måtte bytte sikringsboks Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet November 22, 2007 Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 om du har tullet til med nødblinkbryteren, så bytt denne så funker det nok igjen. når denne ikke er koblet til så lyser nemlig blinklampen i dashen svakt opp ;) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet November 22, 2007 Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 alternativt så kan det hende du ikke har koblet på strømmen til nødblinken igjen.. da lyser også pæra i dashen, og blinklysene virker ikke. Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost- Skrevet November 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 okey.. takker.... håper det er blinklysbrytern da.. sikkringen er i orden. alle er like heile. hvor kan eg få kjøpt nødblinklysbryter til ein billig penge? mista samtidleg lyset inni dash`n å speedom. har bytta di pærene som gåen.. kan dette henge i sammen? løge men.. hehe takker for alle svara. Siter boost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet November 22, 2007 Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 okey..takker.... håper det er blinklysbrytern da.. sikkringen er i orden. alle er like heile. hvor kan eg få kjøpt nødblinklysbryter til ein billig penge? mista samtidleg lyset inni dash`n å speedom. har bytta di pærene som gåen.. kan dette henge i sammen? løge men.. hehe takker for alle svara. Kjøpe?? Stikk på hoggeren, ta den ut, putt den i lomma og gå hjem... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost- Skrevet November 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 Kjøpe?? Stikk på hoggeren, ta den ut, putt den i lomma og gå hjem... hehe... er ikkje hoggere rundt her eg bor:) men du kan få betalt om du gjør det for meg da:) hehe Siter boost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg