Krissit Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 Hei! Hvordan skifter jeg pærene i markeringslysene på min Volvo S40, 1997 modell? Jeg kikka så vidt på det før i dag, men fant det ikke ut :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fosse240 Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 Du må kjøpe nye lykter... Kun på fase 2 det kan byttes pærer Siter 08' S40 2.0D Summum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krissit Skrevet November 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 Så jeg må skifte ut hele lampa når pæra i den har blitt ødelagt? Jeg mener altså disse oransje lysene i listene på siden på bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blodfisk Skrevet November 22, 2007 Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 stemmer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krissit Skrevet November 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 hmmm okei... Hvordan plukker jeg dem av? må jeg på baksiden eller er det nok å lirke en skrutrekker bak glasset, og bryte lampa ut? Vil helst ikke ødelegge noe mer enn jeg må. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blodfisk Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 har ikkje gjort dette sjølv, men meiner å ha hørt at dei berre skal presses ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krissit Skrevet November 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 de sitter i klips fant jeg ut når jeg skiftet den. Lirket inn en tynn skrutrekker, da brakk klipset på den gamle. Den nye var bare å klemme inn igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mashed Skrevet Desember 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2007 Det funker å bytte pære, du må bare skjære ut alt limet på baksiden. Så kan du dra ut pæra, den sitter i en gummiforing. Skal du få ut de gamle markeringslysene uten å ødelegge dem, må du gjøre følgende: Foran: Åpne panseret, skru av blinklyktene, dermed får du hånden inn på baksiden av markeringslysene, bare å klipse dem av. Må ta i hardt for å få den til å løsne. Bak: Skru av plastdekslene som sitter på støtfangeren rett bak bakhjulene. Deretter må du skru løs noen skruer til på støtfangeren, slik at du får vippet fangeren ut mens du klipser løs markeringslysene. Veldig trangt og tungvint, men eneste måten å gjøre det ifølge "Gjør-det-selv Håndboka" av Haynes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koKKin Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 går det, hverfall framme bare å ta en liten skrutrekker inn fra motorrommmet og klemme inn klipset og dra utt lykta, veldig enkelt og ingen ting blir ødelagt. bak er jeg usikker Siter Volvo V50 1,6D 2008 Volvo v40 1,8L 1998 (solgt) Bmw 318is 1994 (solgt) volvo 244 dl 1981 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg