Gå til innhold

Leter etter seter/setetrekk til 85 Camaro

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Når jeg kjøpte bilen satt det noen setetrekk på som i og for seg passet bilen bra. Svart og en kraftig blåfarge i senter. Problemet var at kvaliteten på trekkene var heller så som så. Og jeg har heller ikke så veldig sans for trekk som er utenpå orginaltrekket. (man "sklir" jo i setet)

 

Så når de som satt der ble slitt, så dro jeg dem av. Det som var under var et sett lys grå seter som det framdeles er bra hold i, men litt slitt i trekket. Greit nok, men ikke videre pent i en blå bli med svart interiør.

 

Det er plenty med firmaer som leverer nye orginaltrekk til disse stolene (slike hvor man faktisk bytter trekket på "skikkelig" måte). Men dette ble jo designet på åttitallet, og de som valgte farger var nok både fargeblinde svaksynte.. Kan ikke si at jeg liker noen av de alternativene som er tilgjengelige. Hørte med Classic Industries, og de kunne desverre ikke levere selvvalgte kombinasjoner av de tilgjengelige fargene.

 

Har sett i norske butikker etter stoler, men det jeg finner er jo nesten uansett reine race stoler. Hadde jeg renska hele interiøret, montert bur og gått for rein race stil, så hadde jo dette fungert. Men race stoler i standard interiør ser bare jalla ut etter min mening.

 

Så spørsmålet mitt er; er det noen som vet om en leverandør av setetrekk i litt mere moderne stil til disse bilene?

 

eventuelt noen som leverer nye seter av litt mere "orginal" stil?

 

siste alternativet blir vel å besøke en hugger og se om jeg finner noen orginalseter fra en tilfeldig bil med skikkelig sidestøtte som kan trues til å passe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo fullt mulig å få dette sydd av skredder, bare lever inn orginaltrekkene så kan han lage en kopi etter ditt ønske. Koster nok litt da, men også ferdigsydde orginaltrekk koster jo noen $100.

68' Camaro SS, 10' Audi A4, 97' BMW 520 iAT **4 SALE**

x92' Volvo 960, 79' Buick Park Avenue, 89' Camaro RS, 75' Corvette, 88' 240, 83' Chev Van, 70' Chevelle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endte opp med å bestille nye "orginale" trekk fra classic industries her i går, får se hvordan de ser ut.

 

2001 mod seter... men blir det ikke plagsomt dyrt å få sendt dette fra usa og over?

 

..eller blir kanskje ikke så galt med båtfrakt..

jaja. nå har jeg kjøpt noe, så får vi se hvordan det blir.

 

780V8: takk for tilbudet, men som sagt har jeg handlet noe nå. Ellers så hadde jeg seriøst vurdert de stolene og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var det jeg var litt redd for ja..

 

erjo bra fristende å bestille seter på ebay (4. gen seter passer jo rett i).. men jeg tror det får bli på et senere budsjett.

 

spesielt hvis det koster en 500 $ for setene og så 1400 $ for frakta..

 

jeg betalte ca 370 dollar for å få sendt setene mine over (fly frakt), det var da med braketter og litt andre små saker. er vel litt seint med den infoen, men kanksje noen andre som lurer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår