Gå til innhold

The cribs på BF

Ranger emnet


dynaBel

Anbefalte innlegg

Min 84kvm leilighet:

 

Gangen:

gangen.JPG

 

Badet:

bad.jpg

bad2.jpg

 

Kjøkkenet:

kj_kken.jpg

bar.jpg

 

Stue:

stua3.jpg

stua.JPG

Bilde4307.jpg

Bilde4402.jpg

 

Soverom:

sov.jpg

sov2.jpg

 

Begynner å komme på stell nå, etter ett år med sparing til møbler etc.. :) TV'n på soverommet er borte, og 42" Plasma er på ønskelisten, men får se om det blir prioritert. Fiberoptisk stjernehimmel skal bygges i taket over senga, i jule/nyttårsferien. Ellers skulle jeg hatt ett par høyttalere ekstra i anlegget mitt, og ei gjesteseng på gjesterommet.

 

Men, vi får se :)

 

henta fra nettby ser jeg^^haha... shit å fin leilighet, og noe å vise fram ja! skjønner at de bildene ligger på nettby, damene flyyyr vell etter deg der:P

Biler nå:

1990 740(FK,940 etc)

1973 144(bruksvogn)

1987 740 (bruksvogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser for meg en tråd som heter "Tyver har vært i leiligheten/huset mitt" snart jeg nå...

 

:S

 

Ville ikke vært første gangen tyveri hadde vært linket til bf.

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damn Jonte, den kan ikke ha vært billig! :P

 

Min lille kåk..

 

34_1143524721.jpg

34_-114437046.jpg

 

Dæven så kult! Eneste er at furuskogen på dørene og kommode kanskje ikke passer så bra med den ellers moderne stilen? Resten er skikkelig kult. Må si at Hansy sin hybel noe å trakte etter òg.

Ellers har alle det veldig ryddig her. Er det fordi bildene er "rett etter oppussing", eller hva er hemmeligheten her?

Kongetråd! emthup.gif

 

Jeg liker forresten veldig godt oppkjørselbilder jeg ;)

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

saaatan Jonte.. Snakker vi drømmeleilighet eller? :D

Elsker stilen din!

 

Takk Takk :)

 

Vel, for at det skal være "drømmekåk" skulle jeg gjerne hatt utsikt mot havet, som noen av de dyrere leilighetene her i bygget har, men de er dobbelt så store og koster mye mye mer, så som 23årig student må man prioritere litt. Ellers kunne jeg gjerne tenkt meg ett litt større bad med evt badstu og boblebad. En verandra kunne også vært noe, og det kan hende jeg bygger det om noen år, mulighetene er der.. :)

 

henta fra nettby ser jeg^^haha... shit å fin leilighet, og noe å vise fram ja! skjønner at de bildene ligger på nettby, damene flyyyr vell etter deg der:P

 

Hvem vil ha en dame som går etter leiligheten eller bilen din? :)

Ikke jeg!

 

Damn Jonte, den kan ikke ha vært billig! :P

 

Den var ikke så forskrekkelig, jeg gjorde ett godt kjøp, uten megler og under takst etc :D Men, det er litt å betale på i måneden, men Lånekassen tar seg av det ;D

 

Ser du har kjøpt sofa og stuebord på Skeidar Jonte:p

 

Ja, det er en del fra Skeidar her, og en god del fra Ikea også. Litt småtterier fra Ellos også.

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Takk :)

 

Vel, for at det skal være "drømmekåk" skulle jeg gjerne hatt utsikt mot havet, som noen av de dyrere leilighetene her i bygget har, men de er dobbelt så store og koster mye mye mer, så som 23årig student må man prioritere litt. Ellers kunne jeg gjerne tenkt meg ett litt større bad med evt badstu og boblebad. En verandra kunne også vært noe, og det kan hende jeg bygger det om noen år, mulighetene er der.. :)

 

 

 

Hvem vil ha en dame som går etter leiligheten eller bilen din? :)

Ikke jeg!

 

 

 

Den var ikke så forskrekkelig, jeg gjorde ett godt kjøp, uten megler og under takst etc :D Men, det er litt å betale på i måneden, men Lånekassen tar seg av det ;D

 

 

 

Ja, det er en del fra Skeidar her, og en god del fra Ikea også. Litt småtterier fra Ellos også.

 

Fet kåk Jontepopp :) Må nesten legge ut av min snart og. Snart pussa opp i 1.5 år. haha...

 

Men du skla ha trekk for at hdmi kabelen til tvn din ikke ligger i veggen :D

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fet kåk Jontepopp :) Må nesten legge ut av min snart og. Snart pussa opp i 1.5 år. haha...

 

Men du skla ha trekk for at hdmi kabelen til tvn din ikke ligger i veggen :D

 

Haha, jeg har ikke gjort så mye her.. Bare murt opp den baren i glassbyggestein selv, ellers har det bare vært innredning egentlig.. :)

 

Det er ikke så lett å få den inn i murveggen akkurat, men den ligger fra pc'n i slik kabelgate, og jeg skal bytte ut til en større kabelgate under tv'n, så den får plass inni der også, har bare ikke blitt prioritert :D

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår