Gå til innhold

Fikk noen pakker i posten i dag!

Ranger emnet


john84

Anbefalte innlegg

Da kom det noen pakker fra hiroboy og ebay i dag og flere er på vei.:cool:

 

 

 

Her er da en Ford Capri Zakspeed, gammel type Vw boble og en Bmw 320 Carling. Forden og beemern skal bygges OOB.. Men har litt planer for bobla.:watchout Tenkt på senking,Chop top, nye felger (har allerede kjøpt, se bildet) og litt div modifiseringer.

bmwfordvwjm9.jpg

 

 

Litt div snacks til bobla og noen av de andre bilene som snart kommer :P

divstufffelgxy3.jpg

 

Her er da prosjektet som fikk meg i hekta igjen etter X antall år.. Som dere ser så er det ett WIP..hehe.. Bilen er malt med pensel.. Derfor den ser jævli ut xD. Kommer til å lakke på nytt i ca. samme farge men bruke primer og boks :P

wipchevellelm4.jpg

 

Biler som er på vei i posten:

*Pumimini Trampio Ford Sierra RS500 Gr.A (Tamiya)

*Eggenberger Ford Sierra RS500 Gr.A (Tamiya)

*Volvo 850 Saloon Btcc (Tamiya)

*Falken Skyline GTR Gr.N (Tamiya)

*Subaru Impreza WRC 2001 Richard Burns Edition (Tamiya)

*70`Dodge Challenger (Monogram)

*Fiat 131 Rally (Revell)

*Audi Quattro Rallye (Revell)

*Bigfoot Racing MonsterTruck (AMT/Ertl)

*Monster Jam Grave Digger (AMT/Ertl)

*96` Nascar Chevy Race Truck (Monogram)

*Ford Sierra XR-4i (Tamiya)

*Lancia Delta HF 16v Fina Rally (Hasegawa)

ALT ER SEFF 1/24 eller 1/25!!

 

Håper det blir masse drittvær i vinter.. SÅ jeg rekker å bygge noen av settene :P

Xbox Live Nick: ScRuCkY84 Nor

 

Bli med på Onlinespillet Travian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan skal du bygge de sierra settene da?rett fra esken?

ellers så finnes det noen fine transkit,bla carlos sainz versjon,og eivind oppland sin rallycross bil,har begge disse transkittene selv,+ et annet jeg ikke husker

 

Tenkte jeg skulle bygge Pumimini sierraen som Toten auto rs500 bilen. Helt hvit med dekor på siden. Har ikke helt bestemt meg for hva jeg skal gjøre med den andre enda. Texaco Sierraen er en klassiker.. så.. hmm.. :wonder:

Xbox Live Nick: ScRuCkY84 Nor

 

Bli med på Onlinespillet Travian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra hvilken nettside har du bestilt dette?

Jeg skulle nemlig hatt tak i ett byggesett til 1972 Dodge Challenger 340 R/T orange (- som min far holder på å restaurere nå)...

 

 

Det meste er kjøpt på Ebay. Du finner den sikkert der. Bobla og div deler er kjøpt fra hiroboy

Xbox Live Nick: ScRuCkY84 Nor

 

Bli med på Onlinespillet Travian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår