Gå til innhold

FVN TV: Rånebane på sørlandet?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Et spørsmål som dukket opp for meg, er hvor pengene til dette skal komme fra? og hva er det de klarer å få ut av en de pengene?

 

For min egen del er ikke en gammel parkeringsplass nødvendigvis det jeg skulle ønske meg. Kan bruke kjegler, men alt er bedre enn ingenting.

 

Lurer på hva det står i den kontrakten jeg, du har jo igrunn lovet å ikke kjøre gris eller over fartsgrensa når du tok lappen og satte deg inn i en bil. Blir det en strengere straff for de som skriver under på dette, men for bruke banen så mye de vil?

 

Det koster å drive en bane, så en inntekt må det jo også være på denne banen. For blir vel ikke et statlig innskudd som vil drive dette av seg selv.

 

Jeg ville blant foretrekke at det var litt trygt på denne banen, og ikke bare det beste vi klarer å få ut av en gammel parkeringsplass som ikke brukes lenger og blir satt av til burning og sladding med gamle 240er, mercer, bimmere og annet uinteressant å se på.

 

Men nå vet jeg bare det de sa på det korte intervjuet og ser postivt på dette med tanke på hva KNA Telemark Gatebil har fått til på glattkjøringsbanen, som jeg flyttet fra for et år siden til fordel for det glade sørlandet,hehe..

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig sant det du sier, men det er faktisk på trappene med et baneanlegg også (uten å si for mye om dette foreløpig).

 

Må også huske at det faktisk er stor interesse for "burning og sladding med gamle 240er, mercer, bimmere og annet" her nede :D

 

http://www.youtube.com/watch?v=0SDnEBzQJ7w Og det var like livat der i år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig sant det du sier, men det er faktisk på trappene med et baneanlegg også (uten å si for mye om dette foreløpig).

 

Må også huske at det faktisk er stor interesse for "burning og sladding med gamle 240er, mercer, bimmere og annet" her nede :D

 

http://www.youtube.com/watch?v=0SDnEBzQJ7w Og det var like livat der i år...

 

Arrangementene på glattkjøringsbanen i sørlandsparken syns jeg var bra, dog mest for driftere, men veldig gøy.

 

Jeg var innom parkeringsplassen på sørlandsparken når vi samlet oss der og det var artig og mange bilinteresserte showet, men tror det er en stor del av bilsamfunnet som ikke bare drifter og sladder. Så hvis man skulle laget et sted for bilinteresserte så burde det være et skikkelig sted som alle hadde gleden av. F.eks en bane. Ikke bare en parkeringsplass på 100x100m.

 

For all del, det var kult på sørlandsparken, men det er fordi det er såppass skjeldent og ikke hver helg.

 

Dessuten syns jeg den reportasjen til TVNorge og Politiet gir et feil inntrykk av bilinteresserte. Fyll og festing har ingenting med de som var der for bilinteressen og det å treffe felles bilinteresserte for en prat. Ingen av mine venner drakk der den kvelden, og hadde noen foreslått det så hadde jeg tydelig sagt nei. Jeg er absolutt ikke interessert i alle de ølflaskene og fyllikkene som rager rundt bilene våre. Ikke minst hvordan det så ut etter at disse fyllefantene reiste og ølflaskene sto igjen.

 

Greit, børningen gjorde kanskje sin del for å svartlegge den dyre asfalten, men det vil ikke være et problem på en bane som er satt av for at vi skal kunne kjøre på.

 

Heia trangsynte journalister, politikere og politikonstabler! De som sto i den ringen som de børnet rundt i var mer en klar over skadene som kunne oppstådd om en av disse sjåførene mistet kontrollen. Skal du være med på leken, må du tåle streken.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten syns jeg den reportasjen til TVNorge og Politiet gir et feil inntrykk av bilinteresserte. Fyll og festing har ingenting med de som var der for bilinteressen og det å treffe felles bilinteresserte for en prat. Ingen av mine venner drakk der den kvelden, og hadde noen foreslått det så hadde jeg tydelig sagt nei. Jeg er absolutt ikke interessert i alle de ølflaskene og fyllikkene som rager rundt bilene våre. Ikke minst hvordan det så ut etter at disse fyllefantene reiste og ølflaskene sto igjen.

 

100% enig i alt du sier her. Har heldigvis blitt mindre fyll og søppel de to siste årene..

Kjenner heller ingen som drakk der, kan ikke fatte å begripe hvorfor man skal dra med seg en beruset flokk på noe slikt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår