Gå til innhold

Hva får rånere på farten? guide plx?

Ranger emnet


Iskremmannen

Anbefalte innlegg

etter å ha kjørt rundt ei rundkjøring her i mandal og blinka med fjernlysa på alle "rånerne" som sitter der i bilene sine på tomgang på parkeringsplassen rett utenfor politiet.

 

Dem speller litt DUnk dunk musikk sånn avogtil men uansett ville man gjerne vite hva som får rånerne eller ungdom generelt til komme å leke istedet for å bare sitte der å spelle dunk dunk musikk med anlegg for flere tusen spenn.

Jeg er ny, men alle må vel begynne et sted. Litt sent ute men det har jeg alltid vært. Annet en på skolebenken men der sov jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter å ha kjørt rundt ei rundkjøring her i mandal og blinka med fjernlysa på alle "rånerne" som sitter der i bilene sine på tomgang på parkeringsplassen rett utenfor politiet.

 

Dem speller litt DUnk dunk musikk sånn avogtil men uansett ville man gjerne vite hva som får rånerne eller ungdom generelt til komme å leke istedet for å bare sitte der å spelle dunk dunk musikk med anlegg for flere tusen spenn.

 

 

 

skal du ha dem med hjem i senga di eller skal du prøve og kjøre fra dem? de er vel mest sannsynlig noen lokale helter som har funnet ut at det ikke kan kalles og "trimme" bilene sine ved og montere kn-filter og tør derfor ikke prøve seg....

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal du ha dem med hjem i senga di eller skal du prøve og kjøre fra dem? de er vel mest sannsynlig noen lokale helter som har funnet ut at det ikke kan kalles og "trimme" bilene sine ved og montere kn-filter og tør derfor ikke prøve seg....

 

Jeg skulle helst blitt kjørt ifra og rundknust. desverre er det ikke mere motoreffekt en 130 i min bil. Man vil bare ha det kult og kjøre med andre. Når man møtte opp med bil tenkte man iaffal at det skulle blitt kult å se hvor mye man måtte ha før man kunne kalle seg kongen av mandals gater.

 

om ikke for mye å forlangt så vil jeg trekke dem ut fra musikken og kjøre ifra dem eller bli kjørt ifra.

Jeg er ny, men alle må vel begynne et sted. Litt sent ute men det har jeg alltid vært. Annet en på skolebenken men der sov jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom inn på plassen deres og svi skikkelig gummi før du ligger brei noen runder rundt dem og kjører fra stedet i full fart, se i speilet om noen henger på ;)

 

en som ble tatt pga nettop det nesten just. Grunnet at politistationen er rett over parkeringsplassen. Synd men bra forslag :3

Jeg er ny, men alle må vel begynne et sted. Litt sent ute men det har jeg alltid vært. Annet en på skolebenken men der sov jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evt. en halv boks med importøl. Sørg for å treffe. ;)

 

Haha:w00t

 

 

Men får å få dem til å race må du legge deg tett opptil ræva dems og hisse de opp litt...

Det gjorde purken på meg i nattemørket, jeg i en tilsynelatene kjip gammel japse; Nissan Cherry...Bortsett fra at det var en sliiik GTT(= gikk veldig godt) jeg ble irritert på det jeg trodde var rånere i speilet og skulle vise dem så jeg peisa på. Ble rimelig sjokka da blålysa kom på:chairshot

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De henger nok utenfor snutstasjonen for å ha en grunn til å ikke race. Jeg kjøre 316i som ikke går noe særlig. Men med 275kg anlegg går det i HVERTFALL sakte:D Ta på deg vernesko, kom joggende og spark inn forskjermen til en av dem. Klarer sikkert å løpe fra dem...

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom inn på plassen deres og svi skikkelig gummi før du ligger brei noen runder rundt dem og kjører fra stedet i full fart, se i speilet om noen henger på ;)

 

Funker dårlig. For tror de tar hintet med at det ikke er vits å følge etter, etter noen runder på tør asfalt med quattro piruetter, og en god "lang" sladd ut fra plassen. :P Da har de vel allerede forstått at de ligger lavere, effektmessig...

Fiat Scudo 2.0 10mod

VW Transporter T4 2.5TDI 01mod

VW Golf CL G60T 83mod - Lowrider!

Audi 200 20v Turbo Quattro Avant 90mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår