Gå til innhold

nytt komponent sett forran.

Ranger emnet


xanakor

Anbefalte innlegg

skal i morgen ta en liten gjennomgang av bilstereon, bytte strømkabel til cd-spiller osv.

 

hær en dag begynte passasjersiden sin del av høyttalere å lage skranglelyd. diskanten løsnet fra holderen sin bak sidespeilet. så jeg må lime den på nytt om jeg finner ut at bassen er sprengt.

 

det er snakk om et cadence 2-veis komp sett til rundt 1200kr, den orange serien.

 

da jeg uansett skal gå for et nytt kompsett, er 90% sikekr på at bassen har gått så.

 

tenkte litt på dette, ettersom det koster under 1000kr, gratis frakt hjem til meg i trondheim og det virker som folk er rimelig fornøyde med budsjettserien til fusion.

 

http://planethifi.no/catalog/product_info.php?cPath=105_122&products_id=386

 

frem til etter jul vil de bare være koblet til spilleren, men kjøper forsterker etter jul.

 

kommer også da til å kjøpe subber fra fusion.

 

noen formening om det fusion komp settet?

 

mvh

stian

VW GOLF 1.8 gl 1989

(x)volvo 244dl 1979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fusion er vel ikke akurat kvalitet.... ville droppa det var jeg deg...

Skal du ha kvalitet, så gå for morel, focal, eller hertz...

Også kjøper du deg RE suber ;)

Hei!

 

 

Har du noen erfaring i det hele tatt med Fusion siden du sier det ikke akkurat er kvalitet? Har hørt endel fra Fusion og kan si at det er mye for pengene, har hørt Komponentsett i Encounter og PowerPlant Serien, og må si det spiller virkelig bra for pengene. Da har dette vært med skikkelige forsterkere dog, men alikevell, greit imponert over Fusion iforhold til andre merker.. Har også hørt NV subben demmes, som er rimlig heftig !! Ser ikke noen grunn til å droppe Fusion igrunn.. Gode forsterkere har de også som leverer det de skal og litt til.

 

Så spent på hvordan dine erfaringer med Fusion er siden du sier de er så elendige?

Lupo GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fusion er vel ikke akurat kvalitet.... ville droppa det var jeg deg...

Skal du ha kvalitet, så gå for morel, focal, eller hertz...

Også kjøper du deg RE suber ;)

Det er heller ikke rart at de du har går i stykker, hvis du kjører de på den innebygde forsterkeren, uten delefilter ;)

 

jeg regnet faktisk med at du skjønte at de var koblet opp mot det originale delefilteret som var med i pakken... trodde det var egentli standar om man kjøpte et komp sett?

 

har du noen erfaring med fusion ettersom du kommer med et argument som ikke er et argument engang? ikke for å være sur elr noe altså.

 

mvh

stian

VW GOLF 1.8 gl 1989

(x)volvo 244dl 1979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår