Duplex Skrevet November 17, 2007 Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 Nå har jeg hatt selve boksen til klimaanlegget til reperasjon ettersom det er kontaktfeil i boksen. Etter reperasjonen fungerte alt, helt til jeg slo av tenninga.. Da jeg starta bilen igjen var den død. Etter det hadde den perioder der den slo seg av og på. Men det jeg egentlig lurer på er om noen har noen adresser til nettsider der jeg kan bestille ny kontroll-boks? Siter אּ ﻬ ﺎ קּ ﺚ מּ ® Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turn-in Skrevet Desember 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 Den kan repareres http://www.macadamizer.com/bmwfix.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duplex Skrevet Desember 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 Ahh, takktakk! =) Siter אּ ﻬ ﺎ קּ ﺚ מּ ® Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg