OMR Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 R34 GT-R er MYYYYE tyngre enn RX-7, og er vanskeligere å styre gjennom svinger. Kjører du med maks turbo på R34 er det bare enten eller med gassen. Kommer brutalt hardt, og legger rompa ut. Mulig det er oppsettet jeg aldri har fått til, men slik opplever jeg det. Det blir enten overstyring eller understyring, aldri en mellomting! R34 er helt klart raskest rett frem, men den duger ikke på svingete baner. Jeg liker ikke 4wd etter at jeg lærte meg teknikken med å styre en rwd på gassen ut av svingene. Forøvrig er NSX Type-R en av de beste bilene i spillet hva anngår kjøreegenskaper. Sitter som tyggis på veien, og har tilstrekkelig effekt til å holde betydelig sterkere biler bak seg. Siter - 99 530dat - 05 AC F7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totten Skrevet November 2, 2003 Rapporter Share Skrevet November 2, 2003 Nå har jeg sittet å lest her på forumet og dere skam roser Gran Turismo 3. Desverre finnes dette spillet bare til PS2, men fant PS2 Emulator :D Noen som har testet Playstation 2 Emulator? Funker det? Sitter hverfall nå å laster ned spellet 3.2GB :eek: men det er jo ikke noe vits hvis emulator greiene ikke funker..... Siter birel MOTORSPORT CM-32 MTS ICC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet November 2, 2003 Rapporter Share Skrevet November 2, 2003 Originally posted by totten Nå har jeg sittet å lest her på forumet og dere skam roser Gran Turismo 3. Desverre finnes dette spillet bare til PS2, men fant PS2 Emulator :D Noen som har testet Playstation 2 Emulator? Funker det? Sitter hverfall nå å laster ned spellet 3.2GB :eek: men det er jo ikke noe vits hvis emulator greiene ikke funker..... fra HVOR`???? begge deler takk.. :D Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet November 2, 2003 Rapporter Share Skrevet November 2, 2003 Originally posted by totten Noen som har testet Playstation 2 Emulator? Funker det? Ja. Nei. I hvertfall ikke enda. ps2 emu info Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brembo Skrevet November 2, 2003 Rapporter Share Skrevet November 2, 2003 Jeg begynte også med mx5, kjørte så lenge det var klasser jeg kunne kjøre med den i, og kjempa for og bruke den lengst mulig ut i spillet, for og se hvor langt jeg kunne komme med den. Det viser seg att det faktisk er ganske langt. Bil er ikke alt, plus det er ganske morsomt og faktisk måtte kjempe litt for og vinne. Det og bruke polynophy eller hva faen den f1 bilen blir kalla er feigt syns jeg, er liksom ikke noe vits og bruke 600 kr på et spill uten og faktisk måtte jobbe litt for og vinne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet November 2, 2003 Rapporter Share Skrevet November 2, 2003 Originally posted by even_e84 Jeg synes Yaris RS eller MX-5 er de beste bilene å begynne med.. jeg synes at S4 er konge nr 2 bil, slå av ASC og TSC eller va faen det heter, og firhjulsladd gjennom svingane, kjøp variabel center diff og sett mer drift på bakhjulene. Få IA sertifikat og kjør 100 runder på den lille rundt og rundt banen til du vinner F1 bil..:cool: hvordan i svarte mener du at yarisen kan gå godt? beklager, men har peisa på den full pakke å enda så er den dau som en gammel 240.(no offence mot volvoeiere) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totten Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 endelig var spellet nede, ikke det at jeg får til dette her da men :rolleyes: jeg lastet hverfall ned "Microsoft Xbox Emulator - play games in your DVD drive - software development kit.zip" fra DC du kan jo se om du får det til å funke ;) Originally posted by Golf T&Nos så klart! fra HVOR`???? begge deler takk.. :D Siter birel MOTORSPORT CM-32 MTS ICC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 Jeg kjøpte RX7 så fort som mulig og har brukt den gjennom hele spillet...... Det er kongebil med masse muligheter! Svart med gullfelger. Lekkert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 eneste som er synd er at når du får polyphony bilen så går den så godt at da behøver du ikke kjøre bra engang, du vinner alikavel! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet November 7, 2003 Rapporter Share Skrevet November 7, 2003 Originally posted by Jonaldo Jeg kjøpte RX7 så fort som mulig og har brukt den gjennom hele spillet...... Det er kongebil med masse muligheter! Svart med gullfelger. Lekkert! Regner med at det er den gamle du mener? Den er gull yodude Noen som har prøvd å makstrimme Tom's Chaser? Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet November 10, 2003 Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 ja.. polyphony 001/002 er kjipe biler å kjøre, griseflekker alle andre biler.... når det gjelder favoritt bil i utseende så må det bil mingblå S4 som er skamsenket og har 5eikers oz gullfelger... nice:) den har jeg kjørt MYE Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet November 10, 2003 Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 s4'n er fin ja, men rx'n er nice :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdius Skrevet November 10, 2003 Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 Jeg begynte også med PT Cruiseren, og den funka bra den. Må dra den på girene, ellers er den ikke noe tess ;) Plutselig vant jeg camaro, og så vant jeg plutselig alt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suzuki X Skrevet November 15, 2003 Rapporter Share Skrevet November 15, 2003 Jeg begynte med Yaris rs 1,5. Trimma den opp til 263hk. Når jeg hadde tjent nok kjøpte j s4. Nå har s4en 610hk. går drit bra. Escudon j har, her 1843hk. og en toppfart på 515km/t. Beste løpsbilen j har er skyline r34. med 1051hk. verdt å kjøpe. vinner de fleste løp. Siter Suzuki tsx 87. Heist,vacumboks, 7,5hk trim,effektanlegg,powerfilter, blåe neon lys skal monteres Skal lakkeres, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eurofighter Skrevet November 17, 2003 Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 Originally posted by suzuki X Jeg begynte med Yaris rs 1,5. Trimma den opp til 263hk. Når jeg hadde tjent nok kjøpte j s4. Nå har s4en 610hk. går drit bra. Escudon j har, her 1843hk. og en toppfart på 515km/t. Beste løpsbilen j har er skyline r34. med 1051hk. verdt å kjøpe. vinner de fleste løp. Bare 515KM/T? :D Skuffer meg foresten at jeg ikke kan huske at noen har nevnt: Mitsubishi Lance EVO VI (eller var det VII?) TME! Dette er etter min mening iallefall den beste/deiligste bilen og kjøre i hele spillet. Den drar bra og den ser bra ut med de rette felgene. Siter Beware of mah LEET sig :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg