Gå til innhold

Endelig kan Volvo 242 1/10 rc bli en realitet

Ranger emnet


ralf2

Anbefalte innlegg

Maila med Kamtec i England i dag og spurte om de hadde noen planer om Volvo 242.

Fikk svar at det hadde vært en del interesse for den og at de var på utkikk etter en modell de kunne bruke for å måle på.

Trengte ikke være 1/10 men jo større og bedre kvalitet jo bedre blir ferdig resultat.

 

(Vet ikke hvorfor de ikke prøver å få tak i en bil i 1/1 men de syntes kansje det er greiest med en modell)

 

Men de ville i hvertfall gjerne ha linker til hvor de kunne få tak i en 240 modell.

Har søkt litt rundt og finni noen i 1/43 men om noen har funnet større så legg ut en link.

 

Det vil jo selvfølgelig ta litt tid, men eneste de svarte var at det blei etter jul.

142T5 prosjekt

242 2,5LT 5er.

http://www.sportsbillosjen.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville jo egentlig mest ha en 142 siden det er det jeg har i 1/1 men det er nok størst marked for 242 så det blir nok den de lager først og fremst.

Men er jo egentlig bare fronten og bakparten som ville blitt forskjellen i modellstørrelse så det er jo lov å håpe.

142T5 prosjekt

242 2,5LT 5er.

http://www.sportsbillosjen.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy:D

 

Kan noen spørre om de gidder å lage en nye typen 240 sedan, med runde lykter og breddet panser for å passe gamletypen grill, i nøytal kvit?:)Hihi

 

Nye typen med runde lykter?? Er det ikke gammel=runde og ny=firkantet:wonder:

 

Breddet panser??

 

Er 1/10 i rc ja. Det lages vel veldig lite modellbil i 1/10

142T5 prosjekt

242 2,5LT 5er.

http://www.sportsbillosjen.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye typen med runde lykter?? Er det ikke gammel=runde og ny=firkantet:wonder:

 

Breddet panser??

 

Er 1/10 i rc ja. Det lages vel veldig lite modellbil i 1/10

 

Slik at jeg får en som ligner på min:D

 

 

Men jeg har faktisk 245 modellbil. 1.24

Sinnsyke detaljer som at du kan se stålfelgene bak hjulkapslene, eksos i stålrør osv.

En av 2015stk som er lagd;) Var ikke spesielt billig da:fatality:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik at jeg får en som ligner på min:D

 

 

Men jeg har faktisk 245 modellbil. 1.24

Sinnsyke detaljer som at du kan se stålfelgene bak hjulkapslene, eksos i stålrør osv.

En av 2015stk som er lagd;) Var ikke spesielt billig da:fatality:

 

Hva slags merke er den? har du noen bilder?:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår