Gå til innhold

Calibra i 236km på youtube.com

Ranger emnet


Ascona-B-Power

Anbefalte innlegg

Skulle vært skuddpremie på sånne jævlunger. Hadde jeg bodd der dem kommer fra og vist hvilken bil det var, hadde jeg knust den.

 

Kunne du vært litt mer konkret? Snakker du om de som kjørte Calibraen nå, eller snakker du om meg, skurk og sugekopp, for eksempel? :)

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

sugekopp er uten tvil forumets største idiot.For en idiot..blir helt målløs...han har i ti år kjørt grus, og han lever enda så da tar han høyde for 10 nye år...håper politiet sjekker denne posten..

du er tøff du, skikkelig tøff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er tøff du, skikkelig tøff!

 

Som journalist og representant for Bilforumet bør du holde deg for god til slike kommentarer. Sugekopp legger opp til å få noen kommentarer med tanke på hvordan han opptrer på godt og vondt, så det er vel ikke en diskusjon du behøver å ta? :)

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som journalist og representant for Bilforumet bør du holde deg for god til slike kommentarer. Sugekopp legger opp til å få noen kommentarer med tanke på hvordan han opptrer på godt og vondt, så det er vel ikke en diskusjon du behøver å ta? :)

det er greit det, men føler at slike kommentarer må henges ut, slik at folk kanskje lar vær med de i fremtiden.

 

kan ALLE som ALDRI har kjørt fort eller gris på offendtlig vei rekke opp en hånd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den halvannet minutt lange videoen starter med en hasardiøs forbikjøring...

 

Nå, ja... Dette er ikke langt fra der jeg bor, og forbikjøringen starter når E18 går fra to til TRE felt. Dvs det er TO kjørefelt i riktig retning. Farten er riktignok høy, men å kalle det hasardiøs forbikjøring er kanskje å trekke det litt langt.

 

Forøvrig er det TRE felt fra forbikjøringen og bortimot til filmen slutter. Ikke at det gjør det noe mer lovlig, men strekningen er å anse som brukbar for å oppnå 200+. Det har jeg selvfølgelig aldri prøvd (legger litt rom for fri tolkning her...), men hvis jeg skulle gjøre det ville jeg nok valgt et tidpukt med mindre trafikk og lavere risiko.

 

Jeg ønsker ikke på noen måte å forsvare den kjøringen som vises i videoen, men bare å sette det litt i perspektiv.

"Du kan tro at du kan, og du kan tro at du ikke kan.

I begge tilfeller har du rett."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er greit det, men føler at slike kommentarer må henges ut, slik at folk kanskje lar vær med de i fremtiden.

 

kan ALLE som ALDRI har kjørt fort eller gris på offendtlig vei rekke opp en hånd?

 

Det har ingenting med det å gjøre.

 

Alle har gjort et eller annet dumt, men: a) de forstår at det er galt, b) de gjør det ikke hele jævla tida uten å tenke på konsekvensene for andre, c) de tar konsekvensene som en mann hvis de blir tatt, istedenfor å klage og bitche som ei lita fitte :)

 

Men joda, det er ikke nødvendig å være ufin, det skal jeg være enig i.

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svinkjøring må da være lov.

Bare å unngå å bli tatt for det.

 

Mye glupe forslag her.

Fåreslår selvskudd i alle fotobokser, så slipper vi saksomkostninger og får utrydda de råkriminelle fartssynderne.

dukenukem

 

jau fint det i grunn.. kjørte Jessheim-lillehammer-jessheim i går.. MYE fotobokser..

 

kjører 140-80ved fotoboks 140 igjen..big deal.. nå har jeg unngått å bloi skutt! noen flere glupe forslag?

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns å huske en viss sutring/klaging på et tidspunkt du ikke fikk kjørt opp eller noe lignende til den lappen du behøvde for å utføre jobben din... Du hadde et låne etc på lastebilen

Du er som Gængsta mothafuckka vet vel hva som skjer hvis du mister lappen på personbil?

 

Men så føkkingstøff du er,driter du sikkert i dette :)

 

Anders

 

hva FAEN er det du prater om nå i grunn?.. Jeg har da aldri vært nekta for å ta noe som helst!

 

At jeg har lån og når jeg mister førerkortet er MIN sak.. IKKE din..

følte du deg mer tøff i tryne nå med å signere med navnet eller...... Anders?

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sugekopp er uten tvil forumets største idiot.For en idiot..blir helt målløs...han har i ti år kjørt grus, og han lever enda så da tar han høyde for 10 nye år...håper politiet sjekker denne posten..

 

wow tøffen..

Poltiet kan bare sjekke registeret mitt.. de vet hva det er om å gjøre..

 

siste smell med dem var jo senest i sommer! Gromt å ha en sprek bil som bråker mye syns jeg.. de hadde nada bevis..

 

Jekk deg ned litt du

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva FAEN er det du prater om nå i grunn?.. Jeg har da aldri vært nekta for å ta noe som helst!

 

At jeg har lån og når jeg mister førerkortet er MIN sak.. IKKE din..

følte du deg mer tøff i tryne nå med å signere med navnet eller...... Anders?

 

Tja..så veldig tøff er jeg da ikke. Skjuler meg aller helst bak en dataskjerm.Så da er det jo greit å leke litt tøffere ved å signere :)

Episoden jeg mente,var på et tidspunkt som du ikke hadde klart noe løyve e.l så du ikke fikk kjørt lastebilen,og dermed heller ikke fikk kjørt inn penger på lastebilen til å betjene lånet du hadde på den.

Det var for Å ILLUSTRERE hvor avhengig man faktisk er av førerkortet!!

 

Med vennlig hilsen ukjent :)

(var det bedre?)

GTti

244Rat 1975

FUNKSJON FØR FORM

Daihatsu Modifiers Scandinavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår