Gå til innhold

Calibra i 236km på youtube.com

Ranger emnet


Ascona-B-Power

Anbefalte innlegg

  • Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Juristem her sitter du å skryter av å ha kjørt 330med mc, noe jeg i grunn selv tviler på..

 

 

så peker du på meg og kaller meg for idiot?.... lurer på hva forno bad SHITT du røyker om dagen, for noe slikt vil jeg også prøve.

 

smoooki'n IVERY mooooon!

 

Jeg skryter i og for seg ikke. Det jeg skulle fram til var at vi alle gjør dumme ting, men jeg innrømmer i alle fall at det er farlig :-) Du påstår imidlertid at du ikke er til fare for andre når du konstant kjører som en gris, og dét klarer jeg ikke helt å gå med på...

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

juristen er helt overlegen sjef! kan ikke kødde med han.. bare se her :p http://www.bilforumet.no/annet-bilrelatert/166657-mista-lappen-etter-streetmeet-pa-gardermoen-pa-lordag-10.html#post2057197 verneskoa mine er ganske bad shitt! du burde prøve.. solgte noen gamle verneskosåler jeg hadde til juristen forrige uke..

 

Hva i all verden er det du snakker om? :)

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Juristen går på sosialtrygd, og leser lovdata hele dagen og utgir seg for noe han ikke er på BF på kveldstid.

 

Juristen: Din taper!!

En viss dobbeltmoral ute å går her.

(gjør som jeg sier, ikke som jeg gjør før du er like tøff og barsk som meg!)

 

Lille søte Skurk... Du må slutte å være frekk, for du klarer det ikke ;) Den trygdediskusjonen må du vel snart bli ferdig med, eller hva?

 

Hvilken dobbeltmoral? Det eneste jeg skal fram til er at det er forskjell på å grisekjøre på et godt valgt sted og å grisekjøre overalt alltid. I tillegg er det ganske naivt av unge sugekopp å tro at han ikke er til fare for andre når han kjører gris, og det er det jeg vil poengtere :)

 

Dere er så opptatt av å slenge dritt om meg at dere helt glemmer å ha en viss logikk i det dere skriver...hehe...

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skryter i og for seg ikke. Det jeg skulle fram til var at vi alle gjør dumme ting, men jeg innrømmer i alle fall at det er farlig :-) Du påstår imidlertid at du ikke er til fare for andre når du konstant kjører som en gris, og dét klarer jeg ikke helt å gå med på...

 

lol.. hva hjelper det å inrømme at det er farlig når du fortsatt GJØR det...?!

ja altså.. doh! jeg vet at det er ULOVLIG å rane en bank.. men hell heller.. gjør det anyway..

 

Logisk ?..

 

Syns ikke du skal skrike så høyt om andres fritid når din egen er minst like dirty!:rules:

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel...det samme gjelder vel meg...aldri skjedde noe... samme som med ihvertfall 80% i trafikken...aldri skjedd noe som var deres skyld... er mange gode sjåfører...

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært nære på at ting skjer seff!!! men takket være kaldt hode så klarer jeg å senke hastigheten såpass at det som da kunne vært et MEGA uhell i øyne på en som stivner bak rattet og låser alle hjula har kanskje endt opp med en bøyd skjerm eller ubetydelig bulk.

 

Og i hvilken tilfeller?.. når jeg VIRKELIg kjører gris på trange skogsveier med høye brøytekanten og mye trær rundt meg! dette er fortsatt på en offentlig vei

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt at trådstarter kaller bilen en plastrakket og så er det samme bilmerke som han kjører selv:P.

 

Så også at bilen forran var nevnt var en Audi, det er en Toyota Celica T23 og ser ikke ut som hu jævla kvinnfolket som de tøffe guttene i den gammle opelen kalte hu dro noe på akkurat.

 

Nei dette var bare en teit video. skal man legge ut video må man minst ha noe som går litt mer enn en vanlig personbil og som har bremser og understell til å kjøre i en slik fart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår