Gå til innhold

Calibra i 236km på youtube.com

Ranger emnet


Ascona-B-Power

Anbefalte innlegg

som jeg så, så var bilen aldri oppe i 234:S på den " se din fart digitalt" gpsen, gikk det ikke mer enn 223, ikke 234;) Og den audien foran kjørte jo i 160+ før den bremsa! Hvorfor snakker politiet bare om de gutta, 160 er tross alt 100 % over fartsgrensen!

 

Det jeg hater mest, er kommentarfeltet på dagbladet.no, folk syter og klager og sier at de som kjørte skulle vært sperra inne, blitt drept, satt en dusør på for å ta dem osv.. en annen dust sier at de burde lage en vei med min. 150 km/t og som koster 500 kr hver vei i bompenger... hvor kommer de idiotene fra egentlig?? man kjører fort fordi det er et kick, og at du litt "naughty", gjør no gærnt lizm:P

 

jaja, uansett, jeg hadde ikke kjørt så fort, siden det kom biler i mot, men hadde det vært en tom vei, kunne ikke jeg ha sett problemet med det!

2010 Audi A4 1.8 Turbo MLT

2002 Audi A4 1.8 Turbo... solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hva mener du med at du ike ville kjørt så fort om det kom biler i mot!?... DU ER PÅ EN VEI!! det er alltid 2 felt! biler kommer i mot uansett! der er jo hele poenget med å vente med forbikjøring TIL det er ledig i mot!

 

 

Og jeg personlig liker heller å kjøre forbi en bil i høy hastighet og på en kort strekke og aggressivt, enn som tante ola som først legger seg ut i venstre.. så gire ned.. så trokke på.. og innen hu da har kjørt forbi bilen har det jo gått en strekke på 2km!

 

Jeg pleier alltis å beregne avstand til bilene som kommer MOT meg, når jeg ser at han er 100m unna begynner jeg å gire ned og gi på som faen og akkurat i det han smetter forbi er jeg allerede par meter unna bilen forran meg med en hastighets differanse på 50KM/T + og smetter forbi han igjen på bare 150m

 

jeg ser igjen ikkeno galt i den forbikjøringa der

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAr ikke volvo lenger jeg;) Var ikke kjøringa jeg lo av, men hylinga da. Å jo, den gamle vogna hadde ikke problemer med å komme opp i over 200kmt!

 

da er vi på bølgelenge vi vettu! :)

 

jeg syns det er morro å kjøre så fort...all fart over 200 gir litt adrenalin syns jeg da men..230 er ikke så spesielt men det er likevel fort! de fleste har vel passert det vil jeg tro!

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva mener du med at du ike ville kjørt så fort om det kom biler i mot!?... DU ER PÅ EN VEI!! det er alltid 2 felt! biler kommer i mot uansett! der er jo hele poenget med å vente med forbikjøring TIL det er ledig i mot!

 

Ingen snakket om forbikjøring her, jeg mener, jeg hadde aldri kjørt så fort på en vei hvor det ikke er noe fysisk skille på veien(2-felts motorvei).

 

Du vet aldri hva den bilen som kommer i mot gjør, om han sover, skal ta en forbikjøring(beregner avstanden feil osv).

Hvordan skal du da reagere når du kommer i 230 og plutselig ser du en bil legge seg ut???:S

2010 Audi A4 1.8 Turbo MLT

2002 Audi A4 1.8 Turbo... solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du skal tenke slik vil jeg heller foretrekke at du setter deg i godstolen hjemme og spiller playstation! det er lite å si om du kjører 100 eller 230 om bilen i mot smeller deg i fronten fordi HAN sovner...

 

Youre fucked anyway! Her er du væffal sikra at du dauer og ikke ender i rullestol som en pustende grønnsak!

 

Jeg personlig HATER! veier med fysisk skille.. da mener jeg typiske 2felt Why?.. fordi når du ender opp bak en kølle som er i sin helt egen lille verden som vingler frem å tilbake mellom de 2 hvite stripene og koser seg 15under fartsgrensa og du overhodet ikke kan kjøre forbi han blir jeg sykt forbanna! jeg vil helst kjøre 30 over fartsgrensa.. for da kommer jeg frem til jeg skal i dag! og ikke en uke etterpå!

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALtså jeg skjønner at en del mennesker i verden er SVÆRT skeptiske når dem kommer fra en familie med strenge lover og regler, som blir hjernevasket og lært opp til at ALT i dag er farlig. du må passe deg til og med når du skal på dass, for du vet aldri hva som kan komme opp ifra dassen og bite deg i ræva!

 

Jeg kan ikkeno annet enn å kjøre gris! jeg har frem til i dag som 24åring 10års erfaring med BARE grisekjøring! tro det eller ei!

 

Fartsbøter har jeg faktisk ikke så mange av, men tap av førerkort flere enn du kommer til å klare å få til resten av livet ditt! Jeg elsker å kjøre gris overalt! uansett føre samma faen hvor det er.. Og frem til i dag "bank i bordet" som mange ville sagt ikke hatt noen "farlige" uhell.. og ikke har jeg planer om å bremse ned heller!

 

har ingenting med å tøffe seg å gjøre.. ikkeno med å vise seg frem å gjøre.. Ikke er det nødvendigvis et KICK heller syns jeg, men heller interesse.. Syns det er morsomt å kose seg med å holde en gjevn høy hastighet. kjøre sidelengs.. generelt være bajas...

 

om jeg setter andre folks liv i fare....??.. hva vet du om det!.. de fleste i trafikken er jo mer fare for seg selv enn omvendt! Jeg personlig er mer redd for å møte på en gammal oldtimer gubbe som skal hjem fra jobb eller til rimi fordi han rett og slett fokusert på alt som kan gå galt eller i sin egen lille verden. enn at han burde være for meg fordi jeg kommer fort forbi han/mot han i mitt eget felt:)

 

Uansett hvor mye du vil tro at en ting er farlig. så er det mange andre grunner til å tro at det du MINST mener er farlig, faktisk ER farligst...

 

om du skjønte den

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALtså jeg skjønner at en del mennesker i verden er SVÆRT skeptiske når dem kommer fra en familie med strenge lover og regler, som blir hjernevasket og lært opp til at ALT i dag er farlig. du må passe deg til og med når du skal på dass, for du vet aldri hva som kan komme opp ifra dassen og bite deg i ræva!

 

Jeg kan ikkeno annet enn å kjøre gris! jeg har frem til i dag som 24åring 10års erfaring med BARE grisekjøring! tro det eller ei!

 

Fartsbøter har jeg faktisk ikke så mange av, men tap av førerkort flere enn du kommer til å klare å få til resten av livet ditt! Jeg elsker å kjøre gris overalt! uansett føre samma faen hvor det er.. Og frem til i dag "bank i bordet" som mange ville sagt ikke hatt noen "farlige" uhell.. og ikke har jeg planer om å bremse ned heller!

 

har ingenting med å tøffe seg å gjøre.. ikkeno med å vise seg frem å gjøre.. Ikke er det nødvendigvis et KICK heller syns jeg, men heller interesse.. Syns det er morsomt å kose seg med å holde en gjevn høy hastighet. kjøre sidelengs.. generelt være bajas...

 

om jeg setter andre folks liv i fare....??.. hva vet du om det!.. de fleste i trafikken er jo mer fare for seg selv enn omvendt! Jeg personlig er mer redd for å møte på en gammal oldtimer gubbe som skal hjem fra jobb eller til rimi fordi han rett og slett fokusert på alt som kan gå galt eller i sin egen lille verden. enn at han burde være for meg fordi jeg kommer fort forbi han/mot han i mitt eget felt:)

 

Uansett hvor mye du vil tro at en ting er farlig. så er det mange andre grunner til å tro at det du MINST mener er farlig, faktisk ER farligst...

 

om du skjønte den

 

Du er så flink, du, sugerobert. Verdens beste sjåfør. Muahaha. Herregud, som jeg gleder meg til den dagen du kjører ned og dreper noen, forhåpentligvis noen i din egen familie ;)

 

Selv har jeg kjørt i over 330 km/t med MC. Var det gøy? Ja. Var det livsfarlig? Ja. Var det midt på natta i en lang tunnel uten trafikk? Ja.

 

Men å sitte og si at at du ikke er til fare for andre når du kjører som en gris overalt alltid, blir for dumt :)

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så flink, du, sugerobert. Verdens beste sjåfør. Muahaha. Herregud, som jeg gleder meg til den dagen du kjører ned og dreper noen, forhåpentligvis noen i din egen familie ;)

 

Selv har jeg kjørt i over 330 km/t med MC. Var det gøy? Ja. Var det livsfarlig? Ja. Var det midt på natta i en lang tunnel uten trafikk? Ja.

 

Men å sitte og si at at du ikke er til fare for andre når du kjører som en gris overalt alltid, blir for dumt :)

 

Hakke kræsja enda da så, så elendig er han vel ikke.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

juristen er helt overlegen sjef! kan ikke kødde med han.. bare se her :p http://www.bilforumet.no/annet-bilrelatert/166657-mista-lappen-etter-streetmeet-pa-gardermoen-pa-lordag-10.html#post2057197 verneskoa mine er ganske bad shitt! du burde prøve.. solgte noen gamle verneskosåler jeg hadde til juristen forrige uke..

1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Juristen går på sosialtrygd, og leser lovdata hele dagen og utgir seg for noe han ikke er på BF på kveldstid.

 

Juristen: Din taper!!

En viss dobbeltmoral ute å går her.

(gjør som jeg sier, ikke som jeg gjør før du er like tøff og barsk som meg!)

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår