Gå til innhold

Calibra i 236km på youtube.com

Ranger emnet


Ascona-B-Power

Anbefalte innlegg

  • Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

så stor fart i en så gammel bil er jo kick uansett lissom... alltid morro å se speedoen passere 230! så skjønner ikke helt hva som skjemte ut denne kjøringen så jævli...greit nok den hylingen men hva var galt med resten lissom?

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHAHA så jævla vondt å se på sånt!!!! Sitter å hyler som om dem brøt lydmuren jo :)

 

 

vel...tror den vovloen din hadde blitt smålat iforhold... du må jo kjede deg bigtime i bilen din...

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel...tror den vovloen din hadde blitt smålat iforhold... du må jo kjede deg bigtime i bilen din...

 

HAr ikke volvo lenger jeg;) Var ikke kjøringa jeg lo av, men hylinga da. Å jo, den gamle vogna hadde ikke problemer med å komme opp i over 200kmt!

Nissan Primera SRi 1996

X-BMW 520i 1991 X-Volvo 745 GLT 16v 1990 X-Volvo 360 STING 1988 X-Volvo 740 GL 1986 X-Volvo 245 gl 1991

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner jo ikke helt hvor dere syns det er kick i å kjøre 230??

 

 

Hvis dere NOEN gang faktisk har vært i den farta før og er vandt til å kjøre fort hadde dere ikke sett på dette som no stort

 

Men tviler på at ca 80% av dere har gjort det fordi den magiske grensa for topfart på en helt vanlig bil er ca 200-210KM/t !

 

du skal ha en ganske sprek bil i grunn for å gå no særlig fortere enn dette.

 

 

 

Til bedrevitere:

 

neeeeeeeeeeeeeeeeei dette har ingeting med å tøffe seg å gjøre. det er så typisk komentar fra en feig kødd som aldri har vært over 140KM/T!

 

Hadde du faktisk hatt en sprek nokk bil til å kunne kjøre så fort, vært oppegående nokk til å kunne kjøre så fort så hadde du sikkert gjort det, og fått et helt annet syn på det!:violin:

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes da forbikjøringa gikk fort jeg mtp at de ligger i 170kmt. Var jo sprek den turbo-opeln

 

Må være n0 ettermonterte turbo grejer ja.. syns jeg hørte endump. i tilegg gikk den rimelig fort fra 150 opp til 200:)

 

SYns forbikjøringa var helt vanlig jeg! pen og rask forbikjøring! hverken mer eller mindre.

 

HVor folk ser dette farlig?l... Hva gjør da bilen forran i 150+ ?? Hvorfor er ikke poltiet nyskjerrig på den?:dj

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper vectra 2000 eller omega 3000.

 

Er ikke omega iallefall! Ser det på luftelyrene helt i begynnelsen på filmen!

Tipper det er en calibra turbo jeg :)

[o]'90 Opel Omega 2.0i

[o]'90 Opel Omega 3000 24v

[o]'96 Opel Vectra 1.7TD

[x]'78 Opel Ascona B 2.2i (2-Dørs)

[x]'89 Opel Omega 2.0 16v Turbo "Lille Krokan"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår