Espein Skrevet November 14, 2007 Rapporter Share Skrevet November 14, 2007 Går kanskje straks til innkjøp av en Audi 100, 2,3l, 1992 modell, sedan. Pappa har liggendes 3 skinnseter til Mercedes, ubrukt og veldig pene. Usikker på hvilken type det er til. Muligheter for å sette disse baki Audien da uten så alt for store justeringer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.Andreassen Skrevet November 14, 2007 Rapporter Share Skrevet November 14, 2007 Heh, ikke godt å vite da jeg ikke tror dette er en helt vanlig mods på A100. -Men blir nok ikke helt rett da disse setene har forskjellig form mot hattehylle og mot sidene i bilen. Og blir det så stilig med bare skinn bak da? Finns jo alltid komplette skinnseter fra 100, A6, S4 og S6 å få kjøpt som glir rett i. men alt går med vold og vaselin da... Siter -01 Audi RS4 -86 Urquattro 20V Turbo -92 S4/S6 Sedan -86 GT Coupe -86 Scirocco GTX 16v Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stewie28 Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 og det er å prøve. tror ikke du finner så mange som har prøvd akkurat det:) fortell oss hvordan det gikk da:) Siter bedre med en kråke i sengen enn ti kråker på taket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 Heh, ikke godt å vite da jeg ikke tror dette er en helt vanlig mods på A100. -Men blir nok ikke helt rett da disse setene har forskjellig form mot hattehylle og mot sidene i bilen. Og blir det så stilig med bare skinn bak da? Finns jo alltid komplette skinnseter fra 100, A6, S4 og S6 å få kjøpt som glir rett i. men alt går med vold og vaselin da... DU gløymte bannskap Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espein Skrevet November 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 Hmm, jeg får se da vettu =) Må nesten kline inni skinnseter fremme også da evt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg