skallist Skrevet November 14, 2007 Rapporter Share Skrevet November 14, 2007 Hei! Bilen min ( en nissan sunny fra 90tallet) lager tikkelyder når jeg svinger. primært stillestående. tenkte det kanskje kunne være drivknuta med kommer ingen klikkelyder når jeg kjører rundt i ring, bare i det jeg dreier rattet. innspill? takker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing_Lars Skrevet November 14, 2007 Rapporter Share Skrevet November 14, 2007 hvis det er servo, så er det mulig det er den som lager lyden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skallist Skrevet November 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2007 den har servo, ja. hva kan jeg gjøre med det, da? er en annen også som foreslo at det kunne være greia Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kixx Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 Kan være sliten servopumpe. Pumpen er for svak om du har hatt på breiere dekk en originalt. Skaffe krafigere pumpe. Siter Wankel så klart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg