Gå til innhold

min 750 e32

Ranger emnet


750Power

Anbefalte innlegg

hei folkens!

som dere sikkert ser, er jeg ny her på forumet.. har hatt volvo alle mine dager, men nå kjøpt meg min første bmw.. det er en 750ia e32. lettere trimmet til 330hk, men skal vell få taki twinchip om ikke så alt for lenge.. ellers er den senken 25mm, sota alle ruter, dobble k&n-filter, original m5 fanger foran + litt småting her og der.. nylakket sort blank for 3 år siden, men skal lakkes opp igjenn til sommeren.

 

ps2 i hanskerommet, 6,5" touchscreen i midtkonsoll og har startet på litt lyd.. alt fra pioneer selvfølgelig..

 

slenger med det samme opp et par bilder av bilen..

 

 

124_Bmw_750_1.jpg

124_Bmw_750_2.jpg

124_DSC02419_1.jpg

124_BMW_750_V12_1.jpg

124_Bmw_750_v12_24v_1.jpg

124_DSC00460_1.jpg

124_DSC01609_1.jpg

124_DSC01610_1.jpg

Bmw 750 v12, e32

330hk, 470nm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

feit bil!den fangern foran var kul..mye som måtte til for å få den til å passe?original 750?ser du mangler treverket rundt girkassespaken..hmm...

 

er ikke mye mods kan man trygt si:)

 

alt treverk er tatt av å hatt på alutape istedefor.. gir mer sportslook i en slik bil.. treverk er for meg mer hattkall-kjøring....

 

bilen er en totalt ombygget 735i.. absoludt alt er bygget om, så det eneste som sier 735i, er chassi og vognkort..

 

foresten netopp eu-godkjennt med 0 feil, etter å ha stått avskiltet i 3 år:)

Bmw 750 v12, e32

330hk, 470nm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orginal m5 fanger? Fanger til e39 har ikke noe på en e32 å gjøre!

 

Men ellers så er bilen rå! Skal ha en sånn en selv engang jeg:D

 

dønn original.. ikke noe glassfibersarv her i gården nei;) hehe...

 

synes ikke den er den peneste selv, men en del finere enn den kjedelige originalfangeren..

 

hver sin smak;)

 

skal btw selge til vår/sommer;)

Bmw 750 v12, e32

330hk, 470nm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig skute det der. Svææær og. Men kunne du lagt ut noen bilder av Ps2'en? Lurer på og ha sånn i bilen min og, men er nysjerrig på ossen du har løst det.

 

kan gjøre det litt seinere.. må ta noen bilder på mobilen å legge opp da isåfall... er ikke sikkert det blir ikveld da..

Bmw 750 v12, e32

330hk, 470nm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så var bare å ta av gamle fangern og sette på m5fanger?blei litt hypp på å gjøre det på min også..hmm..ett trent øye ser at denne er ombygd:) feit bil..vi kan bytte til våren..skal selge min også:)

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så var bare å ta av gamle fangern og sette på m5fanger?blei litt hypp på å gjøre det på min også..hmm..ett trent øye ser at denne er ombygd:) feit bil..vi kan bytte til våren..skal selge min også:)

 

skal ikke være stort mer enn det nei.. må vell modde festene litt.. var min bror som gjorde det på min serru...

 

bytte ja, hehe.... du mener di er verd da?

Bmw 750 v12, e32

330hk, 470nm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spør broren din (om du gidder) om hva som konkret må gjøres for å bytte fanger..hmm..

 

har alt utstyr inkludert treverk (tøft!!) og skinn i dører og midtkonsoll og fullt servicehefte og el-baksete..hmm..og kjørt 210tusen km og en eier før meg..hmm..regner med å legge den ut til rundt 70k...

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spør broren din (om du gidder) om hva som konkret må gjøres for å bytte fanger..hmm..

 

har alt utstyr inkludert treverk (tøft!!) og skinn i dører og midtkonsoll og fullt servicehefte og el-baksete..hmm..og kjørt 210tusen km og en eier før meg..hmm..regner med å legge den ut til rundt 70k...

 

 

 

det er kun festene som må kappes og årnes litt, ikke mer enn at en klarer det selv...

 

har vell alt av utstyr jeg også, men gjort om treverket til en litt mer sportslig stil da.. fulgt service til 190.000, og gått 206.000.. har også senking, sota ruter, 9,5x18" felger +++...

fin i lakken...

 

skal ha igjenn mellom 115.000-130000,- for min jeg da.. go og ganske så strøken 750. får da også med litt stereo..

Bmw 750 v12, e32

330hk, 470nm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er den godkjent senket i vognkort?det er min:) og jeg har 10x18 på sommer..men 130k kan du se langt etter..får jo en strøken e38 fra rundt 120k...og dessuten så er vel denne ikke original heller...men man finner alltid en kjøper som er villig:)

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår