Gå til innhold

min 750 e32

Ranger emnet


750Power

Anbefalte innlegg

er den godkjent senket i vognkort?det er min:) og jeg har 10x18 på sommer..men 130k kan du se langt etter..får jo en strøken e38 fra rundt 120k...og dessuten så er vel denne ikke original heller...men man finner alltid en kjøper som er villig:)

 

er ikke godkjennt dette nei.. har blitt stoppa av purken flere ganger, de har gått rundt bilen, og kom fram til en ting: av med soting på fremruter umiddelbart!

 

ellers sa de også at du har en strøken bil! lenge siden vi har sett en så fin bmw sa de...

 

merkelig de ikke sa noe på så breie felger, sota baklykter eller at blinkers på skjermene er fjernet.. men men, skal ikke krangle meg til noe av det jeg:)

 

har en kjøper som er villig til å betale 120k for bilen til våren, så skal ikke se bort fra at jeg kanskje får igjenn 130k...

Bmw 750 v12, e32

330hk, 470nm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I helsike heller, den her var jo dritrå. Fader med den råeste av dette karroseriet jeg har sett. Veldig kool look du har fått til.

 

Skikkelig direktørsvogn det her.

Du kunne jo kjøpt motoren til E30-Big, å satt i den her, hehe. DET hadde blitt gobil.

 

 

joda, grei bil dette! skal si man skal lete leeenge etter slik kjørekomfort vertfall!! DET skal være sikkert!

 

E30-Big? hvem, hva og hvor???

Bmw 750 v12, e32

330hk, 470nm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bmw V12 TT med massse Gamp! Har tidligere hatt den i en e30, men selger nå motoren med alt, les er: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/142822-e-30-big-bmw-e34-v12-twin-turbo-550-twin-turbo-prosjekt-na-selges-motoren.html

 

 

 

Tøff bil forresten! :partyon:

 

var fet denne motoren da! men litt for mye for min pengpung tipper jeg...

 

skal sikkert selge om ikke lenge, så skal ikke koste på så aller mye..-.

Bmw 750 v12, e32

330hk, 470nm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var fet denne motoren da! men litt for mye for min pengpung tipper jeg...

 

skal sikkert selge om ikke lenge, så skal ikke koste på så aller mye..-.

 

det sa jeg også..men har beholdt bilen i over ett år..og vil fremdeles ikke selge..selv om jeg burde..hmm...selg meg fangern din....

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det sa jeg også..men har beholdt bilen i over ett år..og vil fremdeles ikke selge..selv om jeg burde..hmm...selg meg fangern din....

 

hehe, skjønner deg godt! er jo rett og slett bare en konge bil!

får se hva det blir til da:)

 

nei, kan nokk ikke plukke den fra hverandre, desverre..

Bmw 750 v12, e32

330hk, 470nm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..regna nok med at du kom til å si nei til å selge fangern..men om det ikke er så mye jobb så kanskje jeg skal skaffe meg en og lakke..hmm...men litt feil med tanke på at fangern er rundere og mangler krom..men tøft blir det..hmm..

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår