bigwindow Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Her er bilde av min! Måtte ta bilde når den tilfeldigvis sto så fint til.. :) Siter 1991 Golf cabriolet G60 1991 Passat syncro G60 1963 VW boble GERMAN LOOKER prosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Originally posted by bigwindow Her er bilde av min! Måtte ta bilde når den tilfeldigvis sto så fint til.. :) Her snakker vi felger etter min smak!!! Hva felger er det og dim? Selge??? Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Originally posted by bigwindow Her er bilde av min! Måtte ta bilde når den tilfeldigvis sto så fint til.. :) Flere bilder av den takk!!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Skulle likt å sett mellomrommet mellom forhjul og hjulbue i det bildet ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bigwindow Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Det er keskin felger i 9*16" ET 25. har 10mm spacere bak og 6mm forran. De er for breie forran egentlig syns jeg men.. Bilen er for høy enda syns jeg. Har senket den 55mm. (den er fin på bildet da men, står i nedoverbakke med brekket på.. :)) har noen flere bilder av den som jeg kan legge ut! har prøvd å selge felgene ja.. har brukt de en halv sesong, så de er strøkne. Siter 1991 Golf cabriolet G60 1991 Passat syncro G60 1963 VW boble GERMAN LOOKER prosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bigwindow Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Originally posted by LupoB0Y Skulle likt å sett mellomrommet mellom forhjul og hjulbue i det bildet ;) hehe.. ja det var et syn for seg selv.. hjulet var ikke nær bakken engang! :) Siter 1991 Golf cabriolet G60 1991 Passat syncro G60 1963 VW boble GERMAN LOOKER prosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Originally posted by bigwindow Det er keskin felger i 9*16" ET 25. har 10mm spacere bak og 6mm forran. De er for breie forran egentlig syns jeg men.. Bilen er for høy enda syns jeg. Har senket den 55mm. (den er fin på bildet da men, står i nedoverbakke med brekket på.. :)) har noen flere bilder av den som jeg kan legge ut! har prøvd å selge felgene ja.. har brukt de en halv sesong, så de er strøkne. Ikke så rart jeg likte felgene siden Keskin er kopi av "drømmefelgen" OZ Futura... 9x16 på Golf 1 høres trangt ut, men trangt er vell også ofte bra:rolleyes: We want pictures! Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Originally posted by bigwindow Her er bilde av min! Måtte ta bilde når den tilfeldigvis sto så fint til.. :) Endelig en til som har skjønt at 215/35-16 er løsningen! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bigwindow Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Det er ikke så veldig trangt med så breie hjul på golf cab. Det er ganske bra plass under kjol-paketet der.. Har kappa endel i skjerm-kantene da men.. De er ganske like futura felgene ja, men har futura felgene kromma skruer og kromma kant rundt navdekslet der...? Her er et bilde til, før jeg senket det i det hele tatt.. en smule for høy vil jeg si.. Siter 1991 Golf cabriolet G60 1991 Passat syncro G60 1963 VW boble GERMAN LOOKER prosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik_H Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Her er et bilde, forøvrig min første bil! (har lyst å bredde skjermene) Siter - '82 Golf - Store planer! Liten lommebok.. Solgt- '92 BMW 318is. Solgt- '06 VW Golf GT 1,4 TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgolf Skrevet Oktober 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 Denne blir vel ferdig til vår/sommer... Foreløpig må jeg nøye meg med Golf 1 med lasteplan og diesel;) Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marbel Skrevet November 1, 2003 Rapporter Share Skrevet November 1, 2003 enda en caddy..fett!pøs på med bilder..detta liker vi!:D Siter Mk1 Grunnkurselev! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet November 1, 2003 Rapporter Share Skrevet November 1, 2003 Originally posted by bigwindow Det er keskin felger i 9*16" ET 25. har 10mm spacere bak og 6mm forran. De er for breie forran egentlig syns jeg men.. Bilen er for høy enda syns jeg. Har senket den 55mm. (den er fin på bildet da men, står i nedoverbakke med brekket på.. :)) har noen flere bilder av den som jeg kan legge ut! har prøvd å selge felgene ja.. har brukt de en halv sesong, så de er strøkne. mye skal du ha for felgene da? Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bigwindow Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Se PM! Siter 1991 Golf cabriolet G60 1991 Passat syncro G60 1963 VW boble GERMAN LOOKER prosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet November 10, 2003 Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 Slenger ut et par bilder til... Fant en gammel golf på høggern forrige uke og måtte rive med meg nesten hele bilen. Fikk så mye gromt at jeg ikke klarte å la dele ligge i garasjen. Måtte bare prøves på bilen. Jeg vet vinterdekka mine er jævli stygge... Fangere og grill... En gang til... Sidelistene... Har krom dørhåndtak liggende også. Skal se om jeg får satt det på idag. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg