Gå til innhold

elektrisk problem.

Ranger emnet


ventovr6

Anbefalte innlegg

hehe, har et litt vittig problem på gang.

 

nå skal dere høre, pæra i baklykta mi sprengtes her om dagen.

javel tenkte jeg, får stikke på esso å kjøpe ny pære da....

 

men den deilige blondina:yummy: på esso fant jo fram feil pære, hun hadde bare sjekka at watten var den samme og ikke at sokkelen på pæra var likens.

 

jeg hadde ingen andre en ho i tankene da jeg monterte pæra, dette skulle straffe seg.

 

for etter noen dager var lykta like svart.

 

da fant JEG ut at sokkelen på pæra var feil.

 

Så kommer selve problemet. jeg slår av alt av lys på bilen og nøkkelen dras ut av tenningen, i det jeg skal gå ut kommer jeg borti bremsepedalen med foten og alt av lys, vindusviskere varmapperat å div ting slår seg på(jeg skvatt noe inni h...)

 

Altså når jeg trår inn bremsepedalen så slår alt seg på selv om tenningen er av.

 

kjøpte nye pærer (2 stk) med rett sokkel. så ble alt bra igjenn;););)

 

men etter noen dager så var jammen den HÆ....pæra gåen igjenn.

 

fikk hyper blink på rettningslyset og bremselysa lyser konstant.

 

 

Noen som har opplevd dette før?

er sikkert bare kortsluttning eller noe sånt en plass, men tenkte å høre om noen vet hva som fåregår før jeg fikser det.

 

Mvh Martinus.:disco

-MartaRacing-

 

Low and slow!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde samme problem selv. Noen pærer funka bare på den ene sida osv. Tok ut lykta, rørte litt på den ene pæra, og plutselig lyste bare den andre sida. Spraya litt guffelure i soklene å det ble som nytt:)

 

hehe. trodde d var nå styr gale inni der vettu;), men gjorde det samma som deg å d ble d bra igjenn....vet det til neste gang jeg skal skifte pære;)

-MartaRacing-

 

Low and slow!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår