ActiveX Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 Jeg har en Mazda 626 84 modell stående her. Og ønsker å få litt mer effekt utav den. Snakker ikke om betydelig masse, ettersom da må jeg begynne å kjøpe eksterne ting og tang for å få mer effekt. Men noe man kan gjøre utav hvordan bilen den dag i dag står. Også egentlig billig. Også det jeg ønsker, er at bilen skal få en litt mer ruffere lyd av seg. Kanskje en litt mer bråkete. Noen måter for dette? For å gjøre det gratis. ^^ Siter *86 Mercedes BenQ 190 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ActiveX Skrevet November 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 Ingen som har noen tips? Siter *86 Mercedes BenQ 190 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 Trolig fordi det ikke er noen gratis og seriøs måte å gjøre dette på. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaffi Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 lyden kan du få av en spiker og hammer.. lovlig? nei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ActiveX Skrevet November 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 Ah, daså. Får bare leve med kjerra til jeg får kjøpt meg en ny bil. :P Siter *86 Mercedes BenQ 190 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg