Zimmern86 Skrevet November 10, 2007 Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 Har no montert xenon på bila mi, funka fett=) men den har en tendens t å ta fra mæ strømmen i ca 2 sek i instrumentan min, deriblandt at kilometern min blir restarta. nånn som har opplevd lignende? Hva er årsaken? Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost- Skrevet November 10, 2007 Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 med ein gang du starter opp eller? kan ha tedens til å hoppe litt strøm/forstyrre andre elektronik deler i oppstarten. eller ved avogpå slåing. kan prøve å få deg ein wire fix som du kobler ilag med Xenon boksn å ledningene der.. koster 200kr ca . mvh Lennart Siter boost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet November 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 når jeg har starter bilen går det fint, men da jeg går fra parklys til kjørelys så bryt strømmen, men æ ska kjøp mæ en wire fix, så håpe æ probleme blir løst=) Takk for svar Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg