Duracell19 Skrevet November 10, 2007 Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 syns dere at det er en bra investering? hvilket merke burde jeg velge? mye jobb å tilpasse disse til min coupe 1.6? er det lettest med "bolt on"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPAWN77 Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Syns et er dritt kult med lambo dører. Skal ha dette selv en dag Bolt on betyr vel at d skal passe uten noen spesiell modifikasjoner på bilen. Når det gjelder merke så får du vel d du bestaler for, dyrere jo bedre oftest. Siter SPAWN77 Speedster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetsliderz Skrevet November 17, 2007 Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 Jeg sier bare: Kjøp noe som er tilpassa bilen ikke finn på å kjøpe universalt.. Evig stress å tilpasse om det ikke er laget til bilen. og kjøp et robust kit.. Siter Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPAWN77 Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 Kunne tenkt meg disse jeg :D http://www.kdmstuff.com/shop/step1.php?number=732 Siter SPAWN77 Speedster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 jeg har ingen peiling på verken tiburon eller lambokits, men dette settet ser ut til å være skikkelig gjennomført. Med bolt-on trenger du kun mekanisk verktøy, ikke noe vinkelsliper eller sveis. fra min side: gå for dette Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 owe her hadde jo lambokit på sin svarte 02? coupe. etter han solgte den ble den igjen lagt ut for salg for ca 1 mnd siden, pris ant. 189000.- lurer på om jeg må montere på min. får vel fort 250 da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg