Gå til innhold

Prosjekt slepebrøler

Ranger emnet


bolin

Anbefalte innlegg

tja, har vi ikke vurdert så nøye.

Hjula kan neppe endres noe særlig på nå ettersom vi har 2 av dem i selve subkassene og vi prøver å holde det helt tett.

 

Får låne noe greier, eller en henger... Har prata med en kamerat om lakkering også, blir nok lambo-gul med svarte striper.

Får se om det skjer denne uka...

Nissan Primera 2.0 Optima - For tiden uten lappen

JBL - RF

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere ikke lage hjula nedfllbare eller avtagbare, så kan dere sette kassa i en transit\hicae etc som enn vegg og bare rygge den ned til stranda og spille på?

 

Hjula blir stående, men to av dem har jo brems! så vi får den nok til å stå stille bak i en bil.. Men hvis det skulle være nødvendig så har jeg jo en annen bil som kan rygges ned til stranda :cool:

Alpine - RF - Infinity - JL Audio

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DØH! åssen har dere tenkt at den skal vare? skal dere laden med bilen? Batterilader over natta? Det er jo ikke tidenes villeste strøm bassere dere har, men dem spiller vel batteri(ene) tomme på relativt kort tid?

What good is your 400bhps and sportsuspension when the road is gone due to global warming? Gotta have a big car for that...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, vi har jo tenkt til å kjøpe et fritidsbatteri av no slag, og så prøve å finne en passende lader.. Batteriet skal finansieres av småpenger som vi har i lomma, finner i sofan osv. Samler disse i en kopp, per i dag har vi sikkert 1400 kroner der. Så vi nærmer oss med stormskritt ;)

 

Akkurat hvor lenge batteriet kommer til å vare tør vi ikke tenke på helt enda, men skal prøve å finne et med en del AH.

Alpine - RF - Infinity - JL Audio

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trur fortsatt at det med at den lissom skal væra portabel... på en måte... kan få et lite skudd forbauen hvis dere har tenkt til å spille no mer enn en time og skal ha batterier som greier å holde et brukbart volum ei stønn.

 

Et annet spøsrmål... åssen går det med W7n din? skal du sende den avgårde? trenger du den plate affæra? Han ligger på låven.

What good is your 400bhps and sportsuspension when the road is gone due to global warming? Gotta have a big car for that...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste portable man kan si om dette stereoanlegget er vel at det ikke sitter fast i en bil. Også har det hjul.. (jada, det har biler også).

 

W7en min er det litt dårlig respons på, er visst ingen som tør å reparere den. Så lenge den ikke er überherpa orker jeg ikke å sende den avgårde, kan ikke leve uten bassern så lenge.. Og det er vel ingen som tilfeldigvis har en 13,5" liggende og slenge :p

 

Men la oss ikke diskutere mine personlie problemer i denna tråden :p Her er høyttalerdekslene ferdig mekka:

 

20112007112.jpg

 

20112007113.jpg

 

20112007114.jpg

 

Noen få justeringer til nå, så blir det lakkering!

Alpine - RF - Infinity - JL Audio

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår