Gå til innhold

Norsk soldat drept i Afghanistan.

Ranger emnet


Marius

Anbefalte innlegg

  • Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er jo ufattelig trist for alle pårørende, og da spesielt familien.

 

Når det er sagt så er de i en krigssone og alle der er klar over at liv kan gå tapt, så det er nok litt mye oppblåst etter min mening

 

Uansett, hvil i fred Kristoffer Sørli Jørgensen

- 1989 Volvo 740 GL - Brukis

- 1977 Volvo 244 DL - Orginalare, under restaurering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg går ikke dit ihvertfall... er ikke snakk om å dø for sitt eget land...de dør jo for afghanistan...og de jævlene dør jeg ikke for ihvertfall! satan... reis nedover dere som mener vi må være der da for faen...

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er til alle dere som mener at Norge er i stor fare for terrortrussel og derfor gjør det helt riktig i å sende styrker ned til Afghanistan, jo større jo bedre:

 

Hva tror dere, at USA har fått flere eller færre tilhengere nede i Midt-Østen, Irak og Afghanistan etter deres "krig mot terror"? Det blir jo ikke færre amerikanske soldater på utenlandsk jord, men blir det noen bedring? Nei, tvert imot, USA klarer bare å gjøre vondt verre og i tillegg få enda flere mot seg.

 

Ikke har jeg særlig sans for USAs hang til å leke verdenspoliti heller, og synes det er helt på jordet at noen få tusen amerikaneres liv (9/11) legitimerer å teppebombe et helt land fullt av uskyldige sivile tilbake til steinalderen under dekke av å skulle ta knekken på et par rasshøl.

 

Absolutt det mest fornuftigste som er skrevet i denne tråden.

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som så "The War Tapes" på NGC her om dagen? 150 000 amerikanske soldater er i Afghanistan...uten kjennskap til språk,skikker,etc... den generelle meningen var "skyt alle du er i tvil om"...

 

F.eks. så de en veibombe gå av...første bilen de så med afghanere ble stoppet,og de skutt i filler.."de prøvde å løpe". Yeah right...alle blodsporene var på rekke ut til venstre fra bilen...som de var linet opp og skutt fordi de VAR DER...

 

De rasa bort en mørk vei ved siden av en konvoi i en HumVee og kjørte på ei lita afghanistansk jente og sa "Faen... detta var noe dritt..."...dro restene av henne inn til siden av veien,dekket over henne og DRO...angry2 ...tror dere en sånn "jeg gir forsåvidt faen"-holdning fører til at det blir færre som vil ha de ut,og som henter seg en AK for å få de ut?

 

Hele terrorgreia er der fordi Israel har våpenstøtte fra USA,og tar seg til rette...i enkelte tilfeller på samme måte som visse tyske statborgere gjorde hist og her i 1940-1945. BTW,vi har også vært terrorister... alle som ikke er på "vår side" er terrorister. "De" er terrorister...sier USA. "Motstandsfolkene er terrorister" sa nazistene under krigen...og bann på at mange folk fra Midtøsten ser på USA's innblanding i Israel og higeren etter olje som terror...terror er så mangt,helt avhengig av ståstedet til den som ser på.

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som så "The War Tapes" på NGC her om dagen? 150 000 amerikanske soldater er i Afghanistan...uten kjennskap til språk,skikker,etc... den generelle meningen var "skyt alle du er i tvil om"...

 

F.eks. så de en veibombe gå av...første bilen de så med afghanere ble stoppet,og de skutt i filler.."de prøvde å løpe". Yeah right...alle blodsporene var på rekke ut til venstre fra bilen...som de var linet opp og skutt fordi de VAR DER...

 

De rasa bort en mørk vei ved siden av en konvoi i en HumVee og kjørte på ei lita afghanistansk jente og sa "Faen... detta var noe dritt..."...dro restene av henne inn til siden av veien,dekket over henne og DRO...angry2 ...tror dere en sånn "jeg gir forsåvidt faen"-holdning fører til at det blir færre som vil ha de ut,og som henter seg en AK for å få de ut?

 

Hele terrorgreia er der fordi Israel har våpenstøtte fra USA,og tar seg til rette...i enkelte tilfeller på samme måte som visse tyske statborgere gjorde hist og her i 1940-1945. BTW,vi har også vært terrorister... alle som ikke er på "vår side" er terrorister. "De" er terrorister...sier USA. "Motstandsfolkene er terrorister" sa nazistene under krigen...og bann på at mange folk fra Midtøsten ser på USA's innblanding i Israel og higeren etter olje som terror...terror er så mangt,helt avhengig av ståstedet til den som ser på.

 

Godt sagt!

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tjaaa...det er vel alltid flere versoner...så hvilken grunn har du til å si godt sagt? det hørtes bare litt fornuftig ut der og da du leste det eller???

 

hvilken begrunnelse kan du legge til grunn for å kommentere mitt innlegg?jeg syntes han skrev ett bra innlegg og da kommenterer jeg det:crazysant:

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår