SHN-Motorsport Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 har add on til foran orginal men er usikker på om jeg skal selge... tenker hvis jeg bruker dem på bilen blir dem herpa ute på banen... kom med et seriøst bud (på PM) så skal jeg vurdere saken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 sideskjørta til 90 mod. 740 er fortsatt til salgs på volvo.. koster ganske mykje, nærmare 4000.. art. nr ligg i ein gammal tråd på volvoforum jaha? INGEN av de forhandlerne jeg vet om har hatt dette, så kom med litt mere info takk. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 Er et par år siden jeg selv kjørte 744. Men de hadde dette på lager når jeg forhørte meg litt rundt på div Volvo forhandlere..Oslo-Kongsvinger. De var ganske dyre husker jeg.Men de til 90 er jo endel dypere hvis jeg ikke husker feil,Tøffere Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrizz_g Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 Gode gamle 740 AddOn fåes ikke lengre, men AddOn til 90-> er enda å få kjøpt. Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoGeneral Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 ja de passer eldre 740 også. og de selges ikke lengre hos volvo desv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skjarlie Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 jaha? INGEN av de forhandlerne jeg vet om har hatt dette, så kom med litt mere info takk. "ja da har jeg sjekket opp. add on til 940 er det kun frontleppe igjen denne koster 1900kr.ca. og har delenummer:6820460. til 740 er det kun 90-92 som finnes igjen frontfanger(meget fin) koster ca 3000kr. delenummer:3524949. og kanal skjørt ca 3000kr. delenummer:3524950. par. bakfanger er desverre utgått. synd.hadde lyst på ett slik sett.er komplette fangere....hadde ingen katalog med de til 960..." sitat angermann på volvoforum.no har sjølv ringt til volvo fleire ganger, utan at dei har funne det. men når du har artikkelnr, finn dei det med ein gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg