celicaturbo Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 ok, da er vi enige da. Men når du skriver "nesten samme prinsipp på twincam" så høres det jo ut som du mener begrepet "twincam" og ikke din egen bil, ikke sant? :) Siter - Kristian - Toyota Sportscar Owners Group Norway - http://www.ts-ogn.no - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla_RS Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Det er jo rett og slett fordi at den type corolla som jeg har pleier å bli kalt Twin Cam. Men så lenge vi er enige er jo alt bra ;) Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ecko Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 skulle ønske rollan min ble like fet som din jeg *snufs* Var det mye mas å få RS fanger'n til å passe? Siter Sierra-> FuckedOnRaceDay MR 2 '86-> Solgt Celica 87-> Ribba -> Spiker Charade-> Solgt tilbake Citröen ZX -> borte Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla_RS Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Originally posted by ecko skulle ønske rollan min ble like fet som din jeg *snufs* Var det mye mas å få RS fanger'n til å passe? Takker for det. Ingen grunn til å snufse. Var ikke så enormt vanskelig. Måtte varmes litt for å kunne bøyes slik at formen ble lik. Samt at den måtte kappes til formen av hjulene. Litt småplukk og masse støping og sparkling. Men fullt mulig. Men det er stykt å kopiere andre :D Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ecko Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 skal ikke gjøre det da :p Men bare slapp av, Hvis alt går som det skal, så kommer du til å kjenne igjen Ecko's Simply G cobra edition rolla:cocain: yodude Siter Sierra-> FuckedOnRaceDay MR 2 '86-> Solgt Celica 87-> Ribba -> Spiker Charade-> Solgt tilbake Citröen ZX -> borte Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla_RS Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Originally posted by ecko skal ikke gjøre det da :p Men bare slapp av, Hvis alt går som det skal, så kommer du til å kjenne igjen Ecko's Simply G cobra edition rolla:cocain: yodude Ikke værst, skal bli spennende å se Ecko's Simply G cobra edition rolla HeHe. Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ecko Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 fikk meg feit potte i helga også skal jeg modifisere dørene en "smule":D :D :D Siter Sierra-> FuckedOnRaceDay MR 2 '86-> Solgt Celica 87-> Ribba -> Spiker Charade-> Solgt tilbake Citröen ZX -> borte Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla_RS Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Får poste noen bilder da vet du, eller sende de til mailen min ;) Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ecko Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 hva er den da? skal prøve å få tatt noen bilder etter hvert! Har ingen enda! Men den er bare på startnivå, skal bli orntli' lekebil, blir nok ikke like gjennomført som din. Ta i betraktning at jeg ikke har lappen enda da:( Siter Sierra-> FuckedOnRaceDay MR 2 '86-> Solgt Celica 87-> Ribba -> Spiker Charade-> Solgt tilbake Citröen ZX -> borte Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla_RS Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Rolla_rs_1@hotmail.com Er det en GT? Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ecko Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 er nok ikke det En gammel haug av en DX som ikke går helt rent. Kosta meg 5lapper så har jeg litt å pusle med. Regner med å kjøpe meg en Carina E så fort jeg får råd:D Men det kan ta litt tid Siter Sierra-> FuckedOnRaceDay MR 2 '86-> Solgt Celica 87-> Ribba -> Spiker Charade-> Solgt tilbake Citröen ZX -> borte Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eRn Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 dama mi: vanlig celica 2.0 GTi, ~165hk, bodykit, ny vinge, 215/40/17, osv :) ganske standard forutenom utseende egentlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colour Concept Skrevet Desember 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2003 Mange vanvittig bra bilder, biler på gtfour.ch fordel med litt tysk i baklomma. Når jeg selger Mondeo'en (med tungt hjerte :( ) blir det GT Four for alle pengene jeg kan få i banken. Golfen er gulogkul så den selger jeg ikke.:cool: Siter Golf III Colour Concept Cab Ford Mondeo Ghia x-Golfen Rolf x-Mazda 323 x-Ford Sierra is x-Chevy Van G-20 360 police x-opel Manta 2,0 sr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
celicaturbo Skrevet Desember 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2003 Går bra de der da :) Største fordelen med tidligere modell er at den er slanket en hel del så vekten er fornuftig, sammen med kraftigere motor blir det en vesentlig kjappere bil :) Bare synd at dem koster gode 100.000 mer enn tilsvarende årsmodell "vanlige" Celicaer og er ganske vanskelig å få fatt i med ratt på rett side.. Sveits er vel enkleste landet å få tak i dem for her ble det solgt en del. Siter - Kristian - Toyota Sportscar Owners Group Norway - http://www.ts-ogn.no - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colour Concept Skrevet Desember 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2003 Er det noen som vet? Er på jakt etter en slik som helst ikke er kjørt og stått i garasje hele tiden:) eller en som bare er brukt til og fra kirken på søndager av en gammel dame...... Men det blir nok vanskelig. Det er vanskelig selv om man leiter i hele europa å finne rett bil. Siter Golf III Colour Concept Cab Ford Mondeo Ghia x-Golfen Rolf x-Mazda 323 x-Ford Sierra is x-Chevy Van G-20 360 police x-opel Manta 2,0 sr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg