Mysemannen Skrevet September 4, 2008 Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 Tøft med gull mot senter av felgen, men same farge som bilen isåfall :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet September 4, 2008 Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 Få polert kanten sil bling bling bling, nye blanke eller gull elokserte skruer og en feshere sølv farge så er du i mål. Og for guds skyld fjern det loddet som sitter på kanten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet September 4, 2008 Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 Eller høyglanspolerte sentere og. Fy flate sier bare jeg.. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet September 4, 2008 Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 Tror nok det er lettere å fornikle senteret enn å høyglanspolere det ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet September 4, 2008 Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 Skal du ha finish verdt av det fornikling (da krom) koster må man høyglanspolere først.. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet September 4, 2008 Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 tror det hadde vært jævlig tøft med gull ja, sånn som på det ene bilde:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet September 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 Hadde beholdt det som det er jeg, fangere og farge på senter.Bare ta den ned noen runder og gå litt ned i dekkstørrelse (så kunne du løst klaringsproblemet) :) Dette er nemlig nær perfeksjon av det sjeldne: Eirik Takk for hyggelig kompliment! Har 4 splitter nye 195x50 dekk som egentlig var til amazonen, kanskje disse passer. Tenkte å glanspolere felgene først, og se om jeg blir fornøyd ,med det!! Stian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet September 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 sjekk http://www.bilcross-shop.com han bygger nye topper til veldig bilige priser... for suge motor.. Ja kanskje den steg 2 toppen der hadde vært noe? Har du handlet fra dette stedet før? Stian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet September 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 Tøft med gull mot senter av felgen, men same farge som bilen isåfall :) Er ikke sikkert bilen blir den fargen neste år:) Har tenktut en kombinasjon som jeg tror blir grom:D men enig i at gull senter hadde vært gromt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet September 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 Få polert kanten sil bling bling bling, nye blanke eller gull elokserte skruer og en feshere sølv farge så er du i mål. Og for guds skyld fjern det loddet som sitter på kanten! Ja hadde vært moro å høyglanspolert de. Det skal jeg prøve. Skruene tror jeg ikke jeg tør begynne å røre, de kan bli kranglete og i værste fall knekke:boxers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet September 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 Du kan jo lakke senteret sort, så pusse ned og polere ytterringen, og ikke i mellom eikene. Så får du litt dybde:) Hadde vært pent. Eller bare lakkert hele senteret sort og polert kanten Du er inne på noe der tror jeg! Blank sort senter og glanspolert kant, kan passe perfekt til fargevalget mitt;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet September 16, 2008 Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 Må få trimma kjerra litt nå da, så jeg får no å bryne meg med etter jobb :P Men hvorfor ikke beholde sølvfargen på felgene? syns det kler den Siter e28 "m535" x:Husqvarna smr510 vrak :/ x:28 m535 banebil x:e28 518i og 520i. samt e30 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken Karijord Skrevet September 16, 2008 Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 Ja kanskje den steg 2 toppen der hadde vært noe? Har du handlet fra dette stedet før? Stian Hei har handlet 2 komplette motorer av han, en rally b20 med 197hk og en 2,6l 16v ikke bremset enda.... meget seriøs og dyktig. Driver for seg selv nå men jobbet for halvorsen racing i torsby og byggde rallycross motorer.Han bygger motorer til mange svenske og norske rallycross team..Selger også masse topper og deler til bilcross miljøet i norge/sverige.. Siter 76mod 242 bus bil 82mod 242 /prosjekt STOR sugis. 95mod 940 d24tic. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet September 16, 2008 Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 Litt OT, men har han fyren du snakker om Ken Karijord noen webside? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Veritas- Skrevet September 16, 2008 Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 http://www.bilcross-shop.com/ var postet lengre opp :) Var noen MEGET fine priser der. :) Siter '83 240GL Solgt! Veritas' '75 242 L Solgt! -Veritas-: '76 Volvo 242 L Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg