Kverna Skrevet Mai 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 Jævlig pene bilder stian, trenger ikke meg til det her :( Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Mai 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 Meget pen bil:) Jeg har orginale baklykter som er bra liggende. Er du intrisert så tar vi det på pm. Har ikke tenkt på nye baklykter med hvitblink da? Selv om jeg tror det blir litt for "mye".. Snowcap skulle du hatt,som sagt tidligere. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet Mai 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Takk for comments! Ser snowcap går igjen her ja. Vet ikke helt jeg:) Kanskje det hadde vært tøfft?! Blir mest sannsynlig en liten modifikasjon på utseende idag da. Kjøpte noe greier på kollevold her om dagen. Så får se om det dukker opp noen bilder litt seinere:volvsmile Mvh Stian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Legger ut litt bilder jeg Stian Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Se der kom bildene ja :) hehe lakkering i vedskjulet! Monterte ferdig lyktene og emblemene istad. Knipser noen bilder i morgo. Felga blei konge da. Har et bilde av hvordan de så ut før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovlov86 Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Pen bil. :) Siter [x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX [x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 bra du syns det:) Idag var jeg på volvo og bestilte meg "snowcap" 163,50kr,- hehe så da blir det vel greie på redskapen fårn tru. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mysemannen Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Gromt jo! Store e dei? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 8,5x16 mener jeg. Hvis det ikke var 7.5x16 Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Dem er 7,5x16. . . Bare synd jeg ikke har 4. Har bare tre som er i orden, den siste hadde en kraftig bulk. Prøvde å banke den forsiktig ut, men den sprakkopp litt! angry2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 I pitlane: Sleit ut bremse klosser foran, og dro av crome lista som ligger under dørene på ene siden, men ellers gikk det bra:) Mvh Stian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Mai 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 Hehe! Var du som kjørte den ja. Så du jobba hardt og iherdig for å få sladda litt, skal ha creds for satsing! Skön lyd forresten. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mai 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 Rå satsing. Bilder og filmer kommer :) EDIT: Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 Hehe!Var du som kjørte den ja. Så du jobba hardt og iherdig for å få sladda litt, skal ha creds for satsing! Skön lyd forresten. Ja jeg som kjørte den vettu:) Måtte litt satsing (kansje litt over evne også men..) til, for å fån til å sleppe. Hvilken bil kjørte du? Bra du liker lyden:) Filmer/klipp kommer nok i morgen! Mvh Stian Stabæk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet Mai 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 Skal legge ut fler, tar bare så lang tid! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg