phax. Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 Hei, lyst på en billig liten sub til å fylle på litt ekstra i bunnen. Har en Golf4 highline med orginalhøyttalere og en helt ok pioneer spiller. Forsterker har jeg fra før, en DynaBel BF1702, oppgitt til å yte 530watt brokoblet. Kan vel strekke meg opp til tusenlappen, men over det går jeg ikke. Helst så billigst mulig, uten at det blir for ræva lyd. Ser for meg en 10" i lukket kasse for å ikke ta så mye plass. Tittet litt på http://www.morel.no, der har de Resonant Engineering RE10 til 498,- Hvordan duger den? Evt andre tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 Hva med Hertz ES 250 D? Ikke mest trøkk for pengene, men denne skal vist låte fint og riktig. 990,- http://installbay.no/product_info.php?cPath=109_113_182&products_id=724 ------------------------------ Eller hva med Pioneer TS-W257D2? Denne er ett godt alternativ om du er ute etter mye trøkk per krone. 895,- http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=335618 Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 De RE elementene er knallbra til den prisen, og de kan jeg varmt anbefale... 2x10" eller en 12" ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet November 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 Takker for tips. :) Hvordan er disse iforhold til RE10, hvis noen har testet? Vil ha mye for pengene, men trenger ikke nødvendigvis riste sund hele bilen, er bare ute etter litt ekstra dypbass når det trengs. edit: Hørtes lovende ut cossiemk1! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 Resonant Engineering er jo kjent for å levere varen, så skal du bare ha en "light" oppgradering så er vel disse helt kurrant som cossiemk1 sier. Har ikke testet dem selv. Hadde jeg vært i dine sko, hadde jeg sendt en email til http://www.engenaudio.com og spurt om en god pris på Hertz subben, og valgt den dersom rabatten utgjorde en vesentlig sum. Er kanskje litt vanskelig å få go'prisen ettersom du kun skal ha ett produkt, men det skader aldri å spør! Hvordan er disse iforhold til RE10, hvis noen har testet? Hvis vi snakker TRØKK tror jeg Pioneeren trøkker best av disse, så RE10 og til slutt Hertz. Om vi snakker lydkvalitet tror jeg du kan snu denne rekkefølgen på "hodet". Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 har testet RE12 og er både trøkk og lydkvalitet i den subben :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 Ok, hør på klovnster! Han vet stort sett hva han snakker om :) Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 bruker de RE 10" x 2 selv mens jeg venter på andre og de spiller ganske så bra med tanke på pris, har også "dyrere" Pioneer men spiller ikke lykke pent dog bare høyere. Ampen er en PG på 2x125watt med egen batt bak. Hertz har jeg aldri prøvd men kanskje gjør det snart :) Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet November 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 Var innom bilmessa og tittet på tilbudene der, så da endte jeg opp med en Peerless Resolution 10 og ferdibygd kasse fra dynabel til rett under tusenlappen. :) Så da er det bare å få kjøpt og strekt litt kabler, og teste hvordan dette låter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 Ok, sikkert ikke ett dumt valg med tanke på hva du måtte ut med. Lykke til! Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet November 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Nei syns det var et godt tilbud, og har hatt peerless før og vært veldig fornøyd med det så man får se! Er ikke verre enn at det blir solgt hvis det ikke funker. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg