Gå til innhold

Passat 3B! Bilder av bilen min/Kommende prosjekttråd

Ranger emnet


jondgr

Anbefalte innlegg

Hei!

Da var voksinga av bilen gjort før vinteren, og tok noen bilder i samme slengen.. Den er vel det man kan kalle original, og det vil jeg den skal fortsette med å være, med noen små endringer som kan se originale ut.

 

Så langt er det kun emblemsfri grill som har kommet på. Nye vinterdekk står straks klare på sommerfelgene, derfor står det nå stålfelger+kapsler+piggfrie på i øyeblikket.

Har lyst på en liten vinge eller flaps bakpå. Cruisecontrol vil også komme. Tåkelys fra ebay vil også komme. Vet noen om dette er plugnplay?

Dette er en comfortline 99modell. Eneste problemet jeg har nå, er antagelig ei foring? som knirker ved venstre framhjul når jeg kjører sakte over humper osv. veldig irriterende de få gangene jeg er ute å "råner":D Kan noen svare meg på om dette stemmer, og om det er mye jobb?

 

Ellers er det bare å komme med innspill osv.

 

Jeg har også klart å rygge på ei melkevogn!! :angry:

Derfor en sprekk i fangeren bak.

 

Bilder:

passat35.jpg

passat9.jpg

passat1.jpg

 

Og flere bilder her:

http://s130.photobucket.com/albums/p243/jondgr/Passat%20-%20bilforumet/

VW Passat 1.9tdi '98 stv

[x] MB 190E 2.0 '85 16v-plast

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nesten samme bil selv, bare Trendline ;)

 

Skal også fikse cruise control, samt tåkelys, så hadde vært kjekt med erfaringer fra deg og andre som har gjort det.

 

Angående knirkelyden er det nok en foring ja. Mine foreldre hadde en 98 passat som knirket veeldig. Det var foringer som laget ulyden.

- 2006 mod. Ford S-Max Trend
- 1999 mod. Volkswagen Passat Trendline stv
- 2002 mod. Opel Astra G Sport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan finner jeg ut om bilen min er trendline, comfortline osv?

har ikke funnet ut det om min bil :P

 

Få se bilder av interiøret ditt :)

 

Jeg har treinteriør (midtkonsoll, girkule, innvendige håndtak) som visstnok er standard på Trendline.

 

Highline har visstnok svart i midtkonsoll og på innvendige håndtaker.

- 2006 mod. Ford S-Max Trend
- 1999 mod. Volkswagen Passat Trendline stv
- 2002 mod. Opel Astra G Sport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

comfortline har stoffseter, trendline har sportsseter i stoff, highline skinn..

dette er en comfort

DSCK00072.jpg

 

tåkelys er ikke plug and play hvis du ikke har tåkelykter orginalt i hovedlykter, da er du pent nødt til å legge opp ledningsnett selv..

2014 Skoda Superb, produksjonsuke 42

x2004 Ford Mondeo ghia X

x2005 Volvo V50.

x1999 VW Passat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan se ut som at jeg har comfortline.

setene mine er nok av nyere stand, for det er ikke de der.

 

og jeg som trudde alle de versjonene hadde mer med utstyr å gjøre:P

 

det har med utstyr og å gjøre, men ved å se på setene er den letteste måten å finne det ut på.. min comfortline har cruisecontrol og klima, men har desverre lignende stoler som det bildet jeg la ut.

2014 Skoda Superb, produksjonsuke 42

x2004 Ford Mondeo ghia X

x2005 Volvo V50.

x1999 VW Passat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår