Gå til innhold

Derfor begynner jeg å bli lei av bilforumet.net

Ranger emnet


Gjest 1302

Anbefalte innlegg

Det eneste problemet med Bilforumet jeg har er at det er så sinnsykt mye å lese igjennom at du må jo nesten beregne en time bare på å gå gjennom alt, og evt. laste ned noen nye filmklipp som er kommet ut i løpet av siste timene.

Ellers må jeg si meg enig med de andre her som mener det har blitt mye bedre den siste tiden.

 

Stå på gutter, dere gjør en god jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Bullit

Synes og Bilforumet.net har blitt mye bedre i det siste. Var en stund det var mye krangling og slikt, men ser ut til at det meste har forsvunnet. At alt skal være bilrelatert er jo så, er jo forskjell mellom å prøve å få solgt unna noe smuglerrøyk og å poste et bilde av den nyfødte. Føler det er mange hyggelige personer her og håper det fortsetter slik!

Administratorne skal ha ros, det fortjener de.

 

Godt sagt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dr_S

Sorry, men mesteparten av all useriøse postingen og kranglingen står de under 18 år for...:rolleyes:

 

..og de har vi vel egentlig ikke bruk for på et par år?

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Originally posted by Dr_S

Personer som ikke har førerkort på bil har neppe mye å lære oss som har hatt det en stund. Men det var ikke dette denne tråden startet som.

 

Man må ikke kunne kjøre bil for å kunne teknisk stasj... Det er vel ganske lite på dette forumet som går på ferdigheter bak rattet egentlig. Mere tekniske spørsmål. Så hvorfor i faen skal ikke folk under 18 få være her, de kan også ha peil og hjelpe folk.

Bare bra at smågutter og jenter er bilinteresserte fra lav alder.. Dårlig om man skal ta fra dem bilinteressene med å sperre dem ute fra forumet f.eks.

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, ikke stoppe dem fra å delta, men stoppe den store mengden bullshit som moderator Dr. S her siktet til... ;)

 

Men jeg skal si meg enig med de fleste her... Forumet har blitt en del bedre etter at visse individer har tonet seg ned et par hakk, og det har ført til mer positiv diskusjon her...

 

Admins & moderatorer har gjort en utmerket jobb i å bli kvitt en del av det unødvendige av diskusjoner som tok stede i feil tråder og fora, så akkurat dette fortjener man skryt for...

 

Ellers så eneste som irriterer meg litt er at litt for mange av salgstrådene blir "ødelagt" av usaklige innlegg eller som er direkte kritikk mot selgeren. Dette synes personlig man burde holde seg for god til ettersom jeg hadde ikke ønsket at folk skulle gjort lignende med meg så lenge de virkelig ikke hadde noen spesiell grunn til det.

 

Konklusjon: Stå på folkens! Og vi vil se Bilforumet.net vokse større og større... ;)

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

selv om gutter og jenter ikke er 18 enda kan dem enda bil (noen jafal), når dem er 16/17 år gammle går dem faktiskt på VK1 kjøretøy eller VK1 Billakering/biloppretning (som eg gjør), og så har dem kansje en bil når dem er 15/16 år gamle som dem skrur og mekker på som skal stå klar til bruk når dem er 18år, selv en jetta eiger og suns eg har jafal gitt noen tips til noen folk da :rolleyes:

 

så det ville jo være teit å stenge ute folk som er under 18 og desuten har vi jo et eget mc-forum her også da, og får å kjøre lett-mc som eg gjør trenger man bare være 16 år, og man har kansje sykkelen når man er 15? 14? år gammle osv

 

så igjen ville det være extremt teit å stenge folk som er under 18 ute av forumet, hvorfor ikke bare stenge ute alle over 30 med det samme ? går på det samme nesten :rolleyes:

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår