dynaBel Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 her kan vi vurdere verandres signaturer. dette gjøres slik: -vurderes på en skala fra 1-10 -gi grunn for din vurdering -vanlig folkeskikk og høflighet gjelder Signaturer: Signaturen skal ikke inneholde: Reklame for bedrifter/egne firma. Linker til andre sider som omhandler salg. Større, eller mindre skrift en standard. Bilder/annen grafikk. Overskride 5 linjeskift. Andre farger enn sort. Signaturen skal være venstrestilt. Admin vil slette deler av eller hele signaturen din ved brudd på disse reglene. Du vil ikke nødvendigvis bli informert om dette. Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 Værsågod og vurder! Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 dynaBel, selv stryker du på størrelsen. Bilen min er ikke noe å skryte av, så den gidder jeg ikke nevne :) Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 Synes min er kuul, mottoet til Practical Performance Car i 3 første linjene Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 Have fun Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 Jeg liker signaturen til Polo Classic. Det er sånn det skal være. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 Pasient sin, kar. 8 Fordi den har et humoristisk sitat og fordi resten av signaturen er ryddig, og enkel, men allikevel personlig. Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 Stemmer også for Polo Classic, og enig med Pasient at det er slik ting skal være! Less is more. Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 Hva med min da? Rotete :P Har alt for mye jeg vil linke til i signaturen! Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 Niberlin: 5/10 Dette pga mye forskjell i skriftstørrelse. Bilforumet.net journalist må jo være sånn, men det med lofotværingen kunne med fordel vært skrevet med fet skrift som resten av signaturen. -90 200sx s14 prosjekt jdm burde vært understreket, sånn at folk forstår at det er en link. Ellers er det positivt at du har link til bilen din i signaturen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 Venter spennt på dommen :P Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 Eller la linken forbli blå? Syns siggen er veldig grei jeg, 7 av 10. Eneste jeg ikke liker er farger, men du har vel ikke så mye valg? Å si lure ting i siggen har jeg slutta med, går lei av å se mine egne morsomheter hver gang jeg poster. Hadde for lenge siden: "Har ikke noe imot snuten, vil bare ikke se dem" helt til jeg så en annen kar på Zatzy med samme strofe (vel, på svensk da). Etter det har jeg holdt det...minimalistisk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fireprint Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 Mener uansett at min er best. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet November 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 dynaBel, selv stryker du på størrelsen. Bilen min er ikke noe å skryte av, så den gidder jeg ikke nevne :) hysj:P babyhmm? Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 hehe min da ? :) er M fargene te bmw samt bilens farge Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg