Gå til innhold

Spacere

Ranger emnet


Niberlin

Anbefalte innlegg

Hei dere! Er ute etter noen spacere til bilen min. Trenger 10/15mm og 20mm. Er ute etter den typen man bare skrur på med bolter i skiven, for å så igjen skru på felger. Har lite peiling på spacere, så dere får finne ut hva det er jeg er ute etter.

 

Hvor kan jeg få tak i dette?

( x ) Subaru Impreza GT 94/99

( x ) Nissan 200sx s14a 97

( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3

+diverse andre vinterbiler ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser "styling tech" selger denne typen:

http://www.styling-tech.no/show.asp?page=goxpage00000016dbpFK107%2020Z.html

Med følgene informasjon

"Med sentrering, bruk lengre bolter"

 

Når jeg setter på disse, trenger jeg kun å skru av felgen, sette på spacer, for å så skru på?

( x ) Subaru Impreza GT 94/99

( x ) Nissan 200sx s14a 97

( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3

+diverse andre vinterbiler ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruene er ofte sveist på på baksiden av navet, så d kan være en kjip jobb. regn den tiden d tar å bytte bremser, pluss et par timer, så er du der.

 

Og ja, de der var svindyre, men d koster litt ekstra hvis du vil helgardere deg mot ubalanse.

 

D beste er alltid å finne seg felger med eksakt innpress, slik at du slipper spacere i d store og hele!

Dont worry, I'm an expert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh, mange er bare trykt inn så det er bare å hamre dem ut.

 

Jeg har fortsatt til gode å se en bil hvor de IKKE er bare slått inn slik som Mustang her sier. Er ikke jeg no verdensmester på hva som er vanlig, men det kan da ikke være så vanskelig å få bytta skruene?

Tyskere med bolter er tingen da, slipper man å bytte skruene, bare å kjøpe lengre bolter:pray

Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil

Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med å space ut og kun bytte til lange bolter er jo at hjullagra vil ta kvelden.

Derimot spacere som bygger ut nye bolter, altså at man skrur spaceren fast i navet og felgen fast i spaceren, skal i teorien forminske slitasjen på hjullagrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår