Frodo_ Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 For tiden skal jeg lakkere litt deler på bilen men er i stuss om jeg skal lakkere alt, eller bare hoveddelen, så trenger litt hjelp ;) Bilen ser slik ut i utgangspunktet (har original m-tech front klar til lakk): -Sorte nyrer -Sorte lister rundt vinduene -Sorte M-Tech lister og andre lister -Sort diffusor -Sort original leppe under M-Tech front -Sorte dørhåndtak -Sorte blinklys (rundt glasset) -Keskin KT4 Black I tillegg har jeg tenkt mørke blinklys og tone rutene litt. Viss noen hadde gidda photoshoppe bilen med sorte detaljene + felger hadde det vert supert! Siter [o] BMW E46 320cd Coupé [x] BMW E36 328i Coupé[/url] [x] BMW E34 520i/527i Keep it clean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frodo_ Skrevet November 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 :bump Siter [o] BMW E46 320cd Coupé [x] BMW E36 328i Coupé[/url] [x] BMW E34 520i/527i Keep it clean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frodo_ Skrevet November 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 Fant et litt bedre bilde av felgene: Fant også donorbil for m-tech listene (må speilvendes): Siter [o] BMW E46 320cd Coupé [x] BMW E36 328i Coupé[/url] [x] BMW E34 520i/527i Keep it clean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg