Ironmann Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Jeg har nylig vært til innkjøp av bil og valget falt spontant nok på en Opel Astra Cab 93 modell. Det jeg lurer på om det er en mulig og øke motoreffekten? Jeg har sett samme modell med betydelig større motoreffekt fra samme firma jeg kjøpte denne bilen hos. Sleng gjerne med kommentarer og linker til hva jeg kan gjøre. Opplysninger fra selgeren: Merke: Opel Modell: Astra Type: Cabriolet Årsmodell: 1993 Kilometerstand: 122000 Drivhjul: Forhjulsdrift Girtype: Manuell Motorvolum: 2000 ltr Hestekrefter: 115 Drivstoff: Bensin Fra vognkortet(nylig omregistrert): Slagvolum (cm^3) 1998 Motoreffekt (kW) 85 Der er alt jeg klarer å pirke frem av info om bilen min. Viss det er til hjelp kan jeg evt ta bilder av selve motoren og legge ut her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AstraG Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Kvasskam, K&N filter og effektanlegg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 får vel ikke hakkurat betydelig høyere effekt av det da. Er vel turboen som er den gyldne hjelper i sånne tilfeller. Men hva med GSI-motor da. det hadde jeg planer ompå min gamle astra, før jeg drepte den. Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 Bare sette inn c20xe, 150hk. Passer rett inn. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg