Gå til innhold

Ealokens R32 GTS


ealoken

Anbefalte innlegg

  • Svar 132
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fin bil den linern! Synd det ikke er mulig å få skilter på den, var jo den perfekte bruksbilen, gikk bra gjorde den også!

 

Hvorfor må du bygge nytt bur? kan du ikke bare modifisere staget som går rundt dash`en?

 

Er det gjort noe med forstilinga, bortsett fra coiloversa? Er jo nesten sierra utslag på dissa orginalt;)

 

Skal prøve å kjempe for volvoene til neste sesong jeg:helpme:

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, buret som stod i bilen var 6 punkts cusco, men hovedbøylen var ikke kraftig nok, også var det heller ikke dørstrevere.

 

jeg er usikker på hva som er gjort, og utslaget er bedre en sierra, la nå den delen ligge død.

 

Jeg kan ikke ha bruksbil med 300hk+ det fant jeg ut i går :P hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MOMO: vi får se hva jeg kjører neste år, men bilen bygges for pro.

 

Det viktigste er ikke og vinne, men og spinne.

 

Men, skal jeg bygge om til venstre ratt?

 

Det er nok for stort prosjekt, tar deg 3 min å venne deg til å kjøre på den sia..

( )Volvo 940 turbo

- Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." -

- La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MOMO: vi får se hva jeg kjører neste år, men bilen bygges for pro.

 

Det viktigste er ikke og vinne, men og spinne.

 

Men, skal jeg bygge om til venstre ratt?

 

Tja,dette er ikke barebare. Kjørt en del selv med høyre ratt,tar ikke lange tiden og bli vant til det da.

Bygger du om er det ofte mye annet som ikke passer,grenrør,downpipe etc...

 

Fort så ender du opp med 2 ubrukelige biler i garasjen..hehe

GTti

244Rat 1975

FUNKSJON FØR FORM

Daihatsu Modifiers Scandinavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Einar har gjort det før, trenger ikke flytte på grenrør, men vi får se, det er ikke første pri. få ferdig det nye buret, stoler, lakk og plastikk først.

 

 

Kenito: har du kjørt mye RHD?

det er ikke no stress og venne seg til nei, men lettere og slippe den tilvenningen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kittet var fett det.... men bygger du om til LHD dreper jeg deg!

 

jeg har ikke noe imot å sitte ved siden av å legge på bom penger, selvom jeg mista pengene første gangen :P

[o] '09 BMW E60 520D

[x] '00 BMW E46 320i Touring
[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant
[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt
[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt
[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, du synes det er morro at folk tror det er du som kjører bilen du :P

 

syntes det er drit fett jeg :P

[o] '09 BMW E60 520D

[x] '00 BMW E46 320i Touring
[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant
[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt
[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt
[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig flott bil! R32 er den eneste skylinen etter min mening.

Bygg om! Blir griserått!

 

Så for eksempel C10, C110, R30 eller R31 teller ikke?

 

Ealoken, selv om noen har gjort dette før, betyr ikke at det er lett. Hvordan tenkte du å gjøre det med dashbord og torpedovegg, for eksempel?

Har aldri kjørt høyreratt i Norge, men har kjørt litt høyreratt, det jeg tror de fleste liker minst med det er å gire med venstre hånd, litt uvant. Det vender man seg jo også ganske fort til.

Har derimot to ganger vært med på å kjøre venstreratta bil i Storbritannia, det største problemet er vel faktisk forbikjøringer, at du ikke har like stor oversikt ved forbikjøring av f.eks. vogntog, ettersom du må et stykke lengre ut for å se om det er klart.

 

det er ikke no stress og venne seg til nei, men lettere og slippe den tilvenningen :P

 

Tro meg, det er mye større jobb å bygge om til LHD enn det er å vende seg til å kjøre høyreratta bil i seg selv :)

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, dashbordet lages i flokket alu.

 

problem er pedalene pga trang plass.

 

Det er Einar som er eksperten her, han som skal gjøre den største jobben OM jeg velger og gjøre det.

 

Kuleste Skylinen i mine øyne er :

 

image014.jpg

 

image012.jpg

 

tokyo-auto-salon-part-1--20060119041954891.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår