Gå til innhold

Ealokens R32 GTS


ealoken

Anbefalte innlegg

  • Svar 132
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det blir nok de felgene ja, 8x17" forran og 9x17" bak.

 

Så da har jeg følgene felger og bruke som bak felger.

 

 

8stk 8x17"

4stk 8x18"

6stk 9x18"

 

også to stk 8x17" felger forran.

 

 

Jeg har fått pris på tigging av buret i bilen, så dette blir mest sansynlig gjort i februar når pengene har kommet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så detta som blir konkuranse neste år assa :) jeg syntes du bare skal la den være som den er å bruke pengene på å kjøre så mye så mulig... jeg har kjørt litt høyre ratt åå det er helt ok å kjøre med men skal du gjøre litt gris/ bane er det ikke så gøy lengere...

du får vel satse på pro vel??

HILSEN MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da har jeg vært og skrudd litt på bilen, fryktet at det stod orginale turboer og sånn shit, men nei da, god Hjul :)

 

DSC00349.jpg

 

DSC00347.jpg

 

DSC00348.jpg

 

DSC00341.jpg

 

Mest sansynlig en 2540 snurre som er på bilen, som ved 1.5 bar gir ca 240-250 hk per snurre ( når alt er opptimalt )

 

Jeg har også fått flowtestet Intercoolern min, og den skulle takkle luft for ca 766 hk ( ref Turboed1 )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, infoen jeg trodde stemte med snurrene er litt feil.

 

 

 

 

Etter hva det sto i teksten på den ene japanske sida har du originale snurrer. Nesten. Du har ikke HKS-snurrene,de har 46,6mm minstedia på propellen,bare trykk-klokkene til HKS tenker jeg. Derimot har du NISMO's "originale" oppgradering,med 360º thruste-lager,litt større trim på kompressorhjulet (derfor den var 60mm stor-dia istedet for 56mm,og fremdeles 42.5mm minstedia), et hakk større turbinhus...og Inconel eksospropell. Og DEN propellen dør ikke på en bar,som standarden nok muligens gjør... De klarer omtrent 285 hk de. Per stykk.

 

Mvh

Bjørn

 

 

Neste prosjekt er og heise ut motoren og fikse bunnpanna og olje returen i fra toppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår