Skillz2k Skrevet Desember 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 bor rett utenfor bergen. ikke lange veien da.. bare synd det er så mange ferger og tunneller som alle sammen koster en formue. Koster omtrent like mye å reise til oslo som til stavanger Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboDad Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Originally posted by Skillz2k bor rett utenfor bergen. ikke lange veien da.. bare synd det er så mange ferger og tunneller som alle sammen koster en formue. Koster omtrent like mye å reise til oslo som til stavanger Ja.. Koster en formue. Men gi beskjed du, når det er klart. Så skal jeg mekke seterammer til deg. Ikke noe problem. Siter www.samepower.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Desember 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Sender deg en Pm når jeg nærmer meg.. blir sikkert over jul engang. takk for gode råd, Alltid bra når folk deler erfaringer med andre Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboDad Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Originally posted by Skillz2k Sender deg en Pm når jeg nærmer meg.. blir sikkert over jul engang. takk for gode råd, Alltid bra når folk deler erfaringer med andre Bare hyggelig. Det er derfor vi har sånne sider. Siter www.samepower.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Desember 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 Jule gaven fra damen kom i posten idag! Bonrath visker!! Det som slo meg var at frakten på pakken kom på 8.2 Euro! Grovt regnet så blir det ca 70 kr!! Koster jo mye mere å sende en pakke innad i norge og tenk på at denne pakken kom fra tyskland!! Noe sier meg at posten vet å ta seg betalt iallefall!! sikkert ikke uten grunn at post og teletilsynet ikke lot de heve prisene fra nyttår!! Før Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Mars 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 Skal hente skiltene om en uke så jeg har montert alt utstyret jeg egentlig skulle selge. Felgene kom i posten fra Mjepson. De ble montert. Montert Monovisker, Skal montere grøftelys også. Renset Corrado stolene og satt de i, blebra, sitter mye bedre enn vanlige gti seter Momoratt byttet jeg til meg fra Springbrett, Mangler tuteknapp. Momo girkule som stod i delegølfen kom også på plass Satt på plass hattehytte, nye 6*9 og nye 3.5 i dashen. Etter mye feikobling og trekking av nye kabler ble det bra lyd. Pyntet på dashen! :D Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboDad Skrevet Mars 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 Hei på deg! Fine stoler du hadde fått på bilen. Hva gjorde du med de Recatostolene du hadde her i vinter? Vi snakka om at jeg evt skulle lage noen rammer til de? Har du solgt de? Siter www.samepower.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Mars 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 har de stående i sengen min :D Har ikke bestemt meg for hva jeg skal gjøre med de. Har vert og hentet rammer så jeg har egentlig alt jeg trenger, men sånn som det ser ut i dag så venter jeg litt med å gjøre noe med de, har kanskje en annen bil på gang, Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleVik Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 har en girpose i skinn hvis du trenger, 100 + frakt ? Siter 1988 MB 190E 3.0 1990 VW Golf GL TD (Solgt) 1985 VW Golf GTi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Mars 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Originally posted by OleVik har en girpose i skinn hvis du trenger, 100 + frakt ? Klarer meg, har brukt nok penger nå :D Skiltene kommer neste uke, det er jo 2700+ 1300+500+forsikring Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
springbrett Skrevet Mars 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 Blir jo bra detta.. Tommel opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Mars 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 . Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Mars 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 Springbrett Produksjon filmen Gølfen idag http://home.online.no/~k-eri-ka/Skillz2k%20golf.mpg Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Mars 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 Den stod mistenkelig stille den golfen... :D Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Mars 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 Originally posted by SpeedWell Den stod mistenkelig stille den golfen... :D Skiltene kommer neste uke, Har iritert på meg nok naboer i det siste Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg