Skillz2k Skrevet November 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2003 Høres jo bra ut da. Men som du sa. Tviler på at VW gidder å ta seg bryet med de, Blir bare dradd ut i det uendelige og jeg trenger bilen nå. Eneste målet for den bilen er å over leve til våren. Da skal gti'n på veien. Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet November 7, 2003 Rapporter Share Skrevet November 7, 2003 De nekta da jeg prøvde i fjor. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet November 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2003 Har fått momo ratt og som skal i, Viss noen har nav til golf og som de vil selge så er det bare til å skrike ut. Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gølfi Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Skikkelig nice den enarma viskeren din. :D Siter 1989 Mazda RX7 NA med 150 illsinte wankel hester selges Annonse her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Originally posted by Arvid Dette er visstnok et kjent fenomen på bl.a. Golf og Passat fra denne tiden. Dette er faktisk en garantisak fortsatt , og du skal i teorien få det reparert gratis av VW importøren (dette er vel Møller ?). De kommer nok til å nekte hvis du stikker innom , Møller er visst ikke så interessert i service og kundebehandling etter hva jeg har hørt :D Grunnen til at dette er en garantisak er at der relativt trafikkfarlig og få gloheit vanndamp i trynet i 100 km/t på motorveien :rolleyes: Her er hva NHTSA siden sier om dette på en 89 Passat: Defect Summary: IN THE EVENT THE ENGINE OVERHEATS AND THE VEHICLE IS OPERATED CONTINUOUSLY IN THAT CONDITION, THE COOLANT PRESSURE WILL RISE TO A LEVEL AT WHICH THE HEAT EXCHANGER COULD LEAK. Consequence Summary: A LEAKING HEAT EXCHANGER WILL ALLOW HOT COOLANT TO ESCAPE CAUSING INJURY TO THE DRIVER'S FEET OR COULD STEAM UP THE INTERIOR OF THE VEHICLE TEMPORARILY IMPAIRING THE DRIVER'S VISIBILITY, INCREASING THE RISK OF A VEHICLE ACCIDENT. Corrective Summary: DEALERS WILL REPLACE THE HEAT EXCHANGER ON THESE VEHICLES. Du har ikke ubegrenset reklamsjonstid derfor nekter de.... iht til norsk kjøpslov har du kun hhv 2 eller 5 års reklamsjonsrett mot vesentlige feil og mangler Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet November 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Solgte unna Gti interiøret og kjøpte nye seter idag. Noen som har en formening om hvordan jeg skal få festet disse i bilen? har ikke lyst til å bruke over 2K på understell til disse. Går det an å sveise/skru fast et vanlig glide understell som står på golf seter?? Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Originally posted by Skillz2k Solgte unna Gti interiøret og kjøpte nye seter idag. Noen som har en formening om hvordan jeg skal få festet disse i bilen? har ikke lyst til å bruke over 2K på understell til disse. Går det an å sveise/skru fast et vanlig glide understell som står på golf seter?? AAAAAAner ikke.. men setene var knæsje vaffal.. Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet November 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 hvordan skal jeg koble det elektriske?? Det er tre kabler som kommer fra vert sete. En rød. En blå og en brun. Den blå og røde går inn i en sikringsboks på det ene setet. Dette setet har elektrisk frem og tilbake motor, Det har ikke den andre? Trenger jeg sikring på begge setene og hva er det 3 kablene? pluss minus og jord?? Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Har en golf 2 delebil til salgs! send pm om det er noe av intresse. Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboDad Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Originally posted by Skillz2k Solgte unna Gti interiøret og kjøpte nye seter idag. Noen som har en formening om hvordan jeg skal få festet disse i bilen? har ikke lyst til å bruke over 2K på understell til disse. Går det an å sveise/skru fast et vanlig glide understell som står på golf seter?? Hvordan ser stolene ut under da? Det er nok ikke umulig å lage til noe, men da trenger jeg et bilde under stolen, og et bilde av understellet på en original bil... Det er nok med et bilde sett på skrtt forfra mens originalstolen står i.. Når det gjelder koblingskjema på saken, så kan du sende en mail til Hellanor, som er importør, og spørre de. www.hellanor.no Bare husk å oppgi hva slags betegnelse stolene har. Siter www.samepower.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Originally posted by Skillz2k Solgte unna Gti interiøret og kjøpte nye seter idag. Noen som har en formening om hvordan jeg skal få festet disse i bilen? har ikke lyst til å bruke over 2K på understell til disse. Går det an å sveise/skru fast et vanlig glide understell som står på golf seter?? Du skulle beholdt understellet da........ Det funker som regel det..... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Originally posted by Skillz2k hvordan skal jeg koble det elektriske?? Det er tre kabler som kommer fra vert sete. En rød. En blå og en brun. Den blå og røde går inn i en sikringsboks på det ene setet. Dette setet har elektrisk frem og tilbake motor, Det har ikke den andre? Trenger jeg sikring på begge setene og hva er det 3 kablene? pluss minus og jord?? Gjetter at den røde og den blå begge skal ha + og den brune skal til jord... Minus.... Brun er alltid minus, og rød og blå er +fram og +bak..... Bare å prøve......! Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboDad Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Originally posted by GolfG60Syncro Gjetter at den røde og den blå begge skal ha + og den brune skal til jord... Minus.... Brun er alltid minus, og rød og blå er +fram og +bak..... Bare å prøve......! Kan tenke meg at den røde eller den blå skal styres av tenningen. Siter www.samepower.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Originally posted by TurboDad Kan tenke meg at den røde eller den blå skal styres av tenningen. Alle el recaros kan kjøres med tenninga av... Så her hjelper det ikke med erfaring fra bilstereo.........;) Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboDad Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Originally posted by GolfG60Syncro Alle el recaros kan kjøres med tenninga av... Så her hjelper det ikke med erfaring fra bilstereo.........;) Hehe... Kanskje det ikke hjelper.... Men det vil vise seg... Cheron sendte mail til Hellanor om saken.. Han har også kjøpt seg nye stoler.. Kom deg på MSN for faen... Siter www.samepower.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg