NeDDz Skrevet Oktober 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 Han mener mellom tåkelyset og lyktespyleren.. Er noe spor der liksom :) Siter - Ford Mondeo 1,8 1998 Prosjektet mitt: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/179656-ford-mondeo-blir-ungdomsbil.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Oktober 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 Ja, er jo akkurat der blitzen treffer jo. Dere ser jo at blitzen lager gjenskinn helt ned under tåkelyset også. Er IKKE kjørespor!!! :P Hvis dere absolutt ikke vil innse det, så får jeg ta nytt bilde i morgen, uten blitz der da. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Oktober 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 Hehe, jeg vil gjerne ha et nytt close-up bilde, gjerne med halogen lykt i bakgrunnen ;) Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Oktober 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 Hehe, jeg vil gjerne ha et nytt close-up bilde, gjerne med halogen lykt i bakgrunnen ;) Skal prøve på det en dag du! :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeDDz Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Hehe.. Ikke nødvendig med bilde. Godt jobbet uansett :) Siter - Ford Mondeo 1,8 1998 Prosjektet mitt: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/179656-ford-mondeo-blir-ungdomsbil.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Jo, det blir jo nødvendig når folk ser hva jeg ikke ser. :P Jeg skal ikke ha noe rykte på meg for å ha laget kjøremerker på en bil. Hvem klarer å lage kjøremerker med MG80 + gul pute egentlig? Hvis man står på samme stedet i noen timer og legger 90kg press på puta, så kanskje noen klarer det! :P Tipper maskinen er død før man kommer så langt. :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg