Colli Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Sånn, den er ferdig. Lakken er litt spesiell, så jeg får ikke de beste bildene.... Uansett, den glinser mer enn Mercen IRL! ;) Samme prosedyre som med Mercen... Jeg burde hatt noe i hjulkassene også, men det er ikke min bil, og jeg hadde ikke mer enn tid og sted, så ble ikke noe hjulkassepleie. Men det er absolutt det peneste med rene hjulkasser og noe fett klint på der. :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Så bra ut! Du skulle fått til et bilde litt lenger ifra:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Oktober 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Bildene ble bare tatt i hu og hast, begynte å bli mørkt og jeg hadde ikke noe god tid! :P Tenkte at noe bilder var bedre enn ingen bilder. Den er nok støvete allerede nå! :( Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Crazy flake shots! :D Nice Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K3nt_ Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 hehe du skulle ha droppet blitzen. da ville du fått bedre bilder Siter Hilsen K3nt_ Mitsubishi-Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Oktober 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 hehe du skulle ha droppet blitzen. da ville du fått bedre bilder Ja, jeg prøvde å få blitzen bort! :P Jeg har ikke stativ, og lukketiden ble automatisk lengre, så da ble det uklare bilder. S0rry! :P Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Jøss som du polerer og står på nå da :) bræ! stå på, må jeg jaggu få ut fingern å få begynt på min og nydelige resultater! Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K3nt_ Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 hvor står du? Begynner å bli kaldt ute.. Siter Hilsen K3nt_ Mitsubishi-Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Oktober 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 hvor står du? Begynner å bli kaldt ute.. Har stått ute, men har vært rundt 10 grader, og det har tørket bra med både voks og sealer. Dette var dog siste bilen jeg tar utendørs. Hvis flere biler skal tas nå, må jeg få stå i garasje! :) :volvopower: Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeDDz Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Hehe.. smart :) Hvor lang tid brukte du på denne? Stor forskjell på denne og mercen? Skal snart ta en sølvgrå Volvo v70 selv.. Siter - Ford Mondeo 1,8 1998 Prosjektet mitt: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/179656-ford-mondeo-blir-ungdomsbil.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Er det kjørespor etter maskinen jeg ser på det første bildet? Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Oktober 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 Hvis du tenker helt oppe på fangeren, ved lykten, så er det en hvit/grå takrenne som blir reflektert i lakken. Hvis du ser noe annet enn det, så kan jeg sikkert forklare det også. Tror du ser takrennen etter jeg sa det! :P Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Oktober 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 Hehe.. smart :)Hvor lang tid brukte du på denne? Stor forskjell på denne og mercen? Skal snart ta en sølvgrå Volvo v70 selv.. Brukte vel ca 4 timer med arbeid. Da regner jeg ikke med den timen jeg satt i sofaen og ventet på at det skulle tørke! :P Brukte en del lengre tid på Mercen ja... Den hadde noen skjønnhetsfeil jeg måtte korrigere også. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Oktober 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 Jeg tenker på der blitzen treffer lakken, på fangeren.. Ser mistenkelig ut som et kjørespor spør du meg :P Jeg ser takrenna også, men den er lengre til høyre. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Oktober 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 Jeg tenker på der blitzen treffer lakken, på fangeren..Ser mistenkelig ut som et kjørespor spør du meg :P Jeg ser takrenna også, men den er lengre til høyre. Er nok bare blitzen, jeg har sjekket bilen. Ingen kjørespor, kan prøve å ta flere bilder i morgen da, for å bevise at jeg ikke har vært n00b. Tror det skal litt til for å lage kjørespor med MG80 + W8000 også. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg