oeb Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 jøss, hadde Hedberg 740'n GT35 da? er jo som regel noe GT42/45 fra FH16 dem kjører med over grensa. Slites veldig fort i forhold til en som har glidelager? Skulle jo tåle mer juling med kulelager. Thanks to our single-cartridge, dual ball-bearing technology, Garrett® turbochargers generate far less frictional drag and are 10 times more durable than traditional journal-bearing turbochargers. While first developed for racing, over 100,000 ball-bearing turbos have been produced for OE applications, and are now available in a range of sizes for the street. Får kjøre på litt anti lag blir det for ille :) Nææh, vi får se hva tiden bringer.. eneste som haster er mens dollarn er lav. Veiv, stempel, h-profil og turbo blir bestillt fra over fjorden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 jøss, hadde Hedberg 740'n GT35 da? er jo som regel noe GT42/45 fra FH16 dem kjører med over grensa. Slites veldig fort i forhold til en som har glidelager? Skulle jo tåle mer juling med kulelager. Får kjøre på litt anti lag blir det for ille :) Nææh, vi får se hva tiden bringer.. eneste som haster er mens dollarn er lav. Veiv, stempel, h-profil og turbo blir bestillt fra over fjorden. Motoren fra til salgs for en stund siden på blocket, da sto det at det var GT35 raceturbo kalte han den, var jævli fra spool up når han kjørte på filmene sine med den! Mjææ, slites jo egentlig fortere med kulelager en med glidelager, er jo bedre spoolup med kulelager etter som jeg vet, så er jo verdt det igrunn. Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Vet de ikke er glade i at trykkrør blåser av.. Det liker ikke de med glidelager heller sef. men kulelager turboene liker overvarv enda mindre.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 kulelager slites fortere enn 360 graders lagring og på grensa slites jo kulelagerturboer veldi fort (i forhold til). tjener ikke så veldig mye spool up egentli. 500rpm kansje. rett tuna kammer og topp og en turbo med vanlig lager (360) så funker jo det kjempe. menmen. har ingen persoonlie erfaringer med kulelager men har fådd d fortalt fra folk som har en del erfaring innen trimming. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tc-racing Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 arti prosjekt.. holder på me 2,7 16v sjøl-- har handla gt3582 a/r 1.06 bakhus. regne må å fult trykk på rundt om 3500rpm. kor du handla veiva? r-sport guttan over fjordn eller? ska du kjør på e85 bli d nå itj så my baktrykk heller:) Siter no turbo no fun Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forzaa Performance Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 jøss, hadde Hedberg 740'n GT35 da? er jo som regel noe GT42/45 fra FH16 dem kjører med over grensa. Slites veldig fort i forhold til en som har glidelager? Skulle jo tåle mer juling med kulelager. Får kjøre på litt anti lag blir det for ille :) Nææh, vi får se hva tiden bringer.. eneste som haster er mens dollarn er lav. Veiv, stempel, h-profil og turbo blir bestillt fra over fjorden. Fint med kulelager. Holder lenge for oss vanlig dødelige. 500rpm raskere spool er jo lykken å ta med. Men over til delene du venter på fra andre sia av fjorden. Har du fått veiv/stempler å råder fra RS nå??????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tc-racing Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 r-sport interntional. satan dem e treg... vente på veiv, råda å stemmpel der ifra. nånn som veit om varan dem levere e bra, når dem først kommer--- Siter no turbo no fun Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Oktober 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 har enda ikke fått noe nei, skal ringe dem på mandagen. har sett bilder av delene, ser bra ut på bilder i allefall. blir gt3582r med tial rustfritt hus her. e85 ja. 07.08.08: Looks like cranks are close to shipping, I should have your stuff within 2 weeks and ship complete. Jonathan tc-racing: http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=146961 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-242tic Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 hvilket kompforhold skal du kjøre med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Oktober 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 tror det havner på ca 8.5, husker ikke komp høyden på stemplene lenger så er litt usikker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tc-racing Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 kan hils fra mæ at æ vil ha varan å. han påstår å ha stemmpel å råda men vente på veiva. men bli det itj sendt snart, bestille æ råda å stemmpel der å veiva til parner. men vært arti å fått tak i veiva fra rs.. men har da ikke tia å vent my lenger.. har bestilt to sett å jeg:P skulla få to veive til parner fer 23000svenske... litt anna pris ja..:( Siter no turbo no fun Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-242tic Skrevet Oktober 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2008 De stemplene dere har bestilt til 16v, er di til std borring eller overdim? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Oktober 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2008 std borring her da blokka er ny, og så kjøpte jeg ett sett overdim 96.50 til 16v også, men for 2.3 liter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.