Cornadiuz Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Tipper 8k / 9k i lakk.. Helt utrolig at folk gjør sånt. Skal ut å prøve å polere skaden.. Håper det synes litt mindre :( Siter Audi A4 TQ Sedan 1998/99 - Prosjekt Renault 5 GTE 1991 - Prosjekt Audi A4 Sedan 1996 - Solgt More Ice.. More Snow.. More Fun.. Audi Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cornadiuz Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Slenger ut litt bilder fra Lørdag formiddag. Tok og koblet ut den gamle cd spilleren jeg fikk med bilen, Loddet og stripset all kabling og erstattet den med en jeg hadde liggende :) Gamle CD Spilleren: Den "Nye" CD/Mp3 Spilleren: Kabelkaos?! Sir bare herregud at bilen ikke hadde tatt fyr. Hadde en liten anelse at det så ille ut, men dam: Kablene så ikke ut. Han hadde nå i det minste brukt litt billig Svart Elektro Tape på noen av kablene: Før: Etter: Ble ganske bra når jeg var ferdig loddet: Da var spilleren på plass: Blir nok en Pioneer med Navigasjon om ikke så lenge, men dette funker fint til da: Siter Audi A4 TQ Sedan 1998/99 - Prosjekt Renault 5 GTE 1991 - Prosjekt Audi A4 Sedan 1996 - Solgt More Ice.. More Snow.. More Fun.. Audi Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazter Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Det ble straks mye penere! PS, leit å høre om ripene.. Sånne folk skulle vært grisebanket! Siter x BMW e46 320 ci manuell - solgt x Mazda 323f 1.8 - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cornadiuz Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Det ble straks mye penere!PS, leit å høre om ripene.. Sånne folk skulle vært grisebanket! Takktakk. Ja, blir så ufatterlig lei meg, når jeg legger 1000vis av timer i bilene, så er det noen sjalu'e møkkafolk som driver med faenskap :( Skal se om jeg tar å legger opp bilder av skadene Siter Audi A4 TQ Sedan 1998/99 - Prosjekt Renault 5 GTE 1991 - Prosjekt Audi A4 Sedan 1996 - Solgt More Ice.. More Snow.. More Fun.. Audi Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 legg opp bilder av skadene.. var noen som gjorde sånn på STV jeg hadde, kom på 8k så tok det på forsikringa j. Skaden. Etter Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cornadiuz Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Blir så utrolig sint av å se slikt! At folk driter seg ut, å stikker fra stede er nesten værre. Min skade var ikke riktig så ille etter jeg polerte over skaden. Skal legge ut bilder i ettermiddag :angry: Siter Audi A4 TQ Sedan 1998/99 - Prosjekt Renault 5 GTE 1991 - Prosjekt Audi A4 Sedan 1996 - Solgt More Ice.. More Snow.. More Fun.. Audi Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi4Life Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 Hei Cornadiuz:) jeg så på den gamle bilen din og jeg lurte på om du kunne hjelpe meg med å finne noen fine Spredere(de små lyktene nederst på fangeren.) jeg har lett litt, men finner ingen som jeg liker. jeg lurer også på om noen av dere vet om det er mulig å sette inn halogen lykter Xenonlook i angelyesene eller om det er noen spesielle pærer som bare passer til angeleyes(har lite peiling fordi jeg ikke har fått Angeleyesene mine enda, har bare bestilt dem skjønner du) Siter 97 Audi A4 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 heisann Var jeg som var med til gardermoen å leverte bien. Gikk turen opp bra ? Synd med ripene.... Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cornadiuz Skrevet November 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 heisann Var jeg som var med til gardermoen å leverte bien. Gikk turen opp bra ? Synd med ripene.... Heihei :) Jada, turen gikk kjempe bra. Ja, er utrolig kjipt med sånn. Men men.. Gjort er gjort! Siter Audi A4 TQ Sedan 1998/99 - Prosjekt Renault 5 GTE 1991 - Prosjekt Audi A4 Sedan 1996 - Solgt More Ice.. More Snow.. More Fun.. Audi Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cornadiuz Skrevet November 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 Hei Cornadiuz:) jeg så på den gamle bilen din og jeg lurte på om du kunne hjelpe meg med å finne noen fine Spredere(de små lyktene nederst på fangeren.) jeg har lett litt, men finner ingen som jeg liker. jeg lurer også på om noen av dere vet om det er mulig å sette inn halogen lykter Xenonlook i angelyesene eller om det er noen spesielle pærer som bare passer til angeleyes(har lite peiling fordi jeg ikke har fått Angeleyesene mine enda, har bare bestilt dem skjønner du) Hei Sorry jeg ikke har svart før nå. Du har vel kanskje fått svar til nå håper jeg, men vist ikke. De små sprederne er Kjøpt hos Hella. Ligger på en pris rundt 800-1100kr med 2 stk pærer og all kabling man trenger til oppkobling. Så ligger det vel originalt oppkobling klar til sprederne i bilen din :) På de Angeleyes'n jeg hadde var det gjort plass til Xenon modulene, å ja du kan bytte pærer til å få litt blålook hehe. Men gå heller for Xenon 6k ;p Har selv bestilt det og spredere. Siter Audi A4 TQ Sedan 1998/99 - Prosjekt Renault 5 GTE 1991 - Prosjekt Audi A4 Sedan 1996 - Solgt More Ice.. More Snow.. More Fun.. Audi Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi4Life Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 Hei Sorry jeg ikke har svart før nå. Du har vel kanskje fått svar til nå håper jeg, men vist ikke. De små sprederne er Kjøpt hos Hella. Ligger på en pris rundt 800-1100kr med 2 stk pærer og all kabling man trenger til oppkobling. Så ligger det vel originalt oppkobling klar til sprederne i bilen din :) På de Angeleyes'n jeg hadde var det gjort plass til Xenon modulene, å ja du kan bytte pærer til å få litt blålook hehe. Men gå heller for Xenon 6k ;p Har selv bestilt det og spredere. Okey det hjalp mye det. da er det bare å gå for innkjøp av xenonlook. jeg tørr ikke å sette inn xenon, gidder ikke å måtte bytte det hvis jeg kommer i kontroll:p nei det ligger ikke inne for å sette på spredere, men har fått mange tips her på hvordan jeg skal gjøre det. Siter 97 Audi A4 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi4Life Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 Det var noe fryktelig vanskelig å finne fram på hella sine sider, finner jo ingen produkter der. kan ikke sende meg en link på der du fant dine spredere? Siter 97 Audi A4 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cornadiuz Skrevet November 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 Det var noe fryktelig vanskelig å finne fram på hella sine sider, finner jo ingen produkter der. kan ikke sende meg en link på der du fant dine spredere? Det beste du gjør er å dra til din lokale forhandler,å hører med han etter pris og tilbud :) Her er en link til lyktene jeg har bestilt: Side 13 av 16 http://www.hella.com/produktion/HellaCOM/WebSite/MiscContent/Download/Drivers/Lighting/Lightshow_Part1_GBu.pdf Slik ser det ut på min bil. Kan vise deg hvordan jeg har gjort det når jeg monterer de opp. Blir Kanskje i helgen. Siter Audi A4 TQ Sedan 1998/99 - Prosjekt Renault 5 GTE 1991 - Prosjekt Audi A4 Sedan 1996 - Solgt More Ice.. More Snow.. More Fun.. Audi Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cornadiuz Skrevet November 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 Tenkte jeg skulle slenge ut litt vinter bilder jeg tok idag: Kjekt med litt lav bil og høye gangfelt, slik at man ikke får opp døra!? Skal lakke øyelokkene jeg har liggende pga liker ikke helt glippen mellom panseret og lyktene: (Å ja, de er godt tilpasset hehe) Blir montering av spredere i helgen :) Siter Audi A4 TQ Sedan 1998/99 - Prosjekt Renault 5 GTE 1991 - Prosjekt Audi A4 Sedan 1996 - Solgt More Ice.. More Snow.. More Fun.. Audi Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 Utrolig fin bil sjef :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg