stewie28 Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 får ike tak i en slik hos audi, så jeg skulle gjerne hatt tak i en slik, en kopi, eller iallefall varenummeret på den. noen som kan hjelpe? send meg en privat melding. takk uansett. Siter bedre med en kråke i sengen enn ti kråker på taket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daffaen Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 får ike tak i en slik hos audi, så jeg skulle gjerne hatt tak i en slik, en kopi, eller iallefall varenummeret på den. noen som kan hjelpe? send meg en privat melding. takk uansett. den boken er ikke så alt for lett og få tak i desverre! men det som er en mulighet som jeg gjore var og få den som er til A6/s6 94/97 den er nesten helt identisk til den som er til audi 100 bare pittesmå forskjeller!! den får du hos møller koster en 270kr tror jeg Siter mazda 626, 1,6 84 modell (solgt)Audi 100 sedan 92 mod 2,8 V6 aah (solgt)BMW 730 DA sport. 04 mod (E65) (solgt)Audi 100 Sedan 91 mod 2.8 aah (solgt)ford kuga 2.0 tdci. 2011 mod (Solgt) Audi S6 2.2Turbo RS2 Nissan Leaf (konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg